Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Radiant 2
Randall - 2011. August 15. 17:39:59 ·843 megnyitás· Nyomtatás
Sok hónapos késés után mára meguntam az örökös töketlenkedést, ezért saját kézbe vettem a szavazás lebonyolítását. A beküldött 11 pályából a szabályzat értelmében sajnos 3-at ki kellett zárnom, mert azok a szerveren nem működtek. Ezek az mp_park, az mp_nuremberg és az mp_village. A maradék 8 pálya kipróbálható a szerverünkön, az egyediségért feltöltöttem a Modern Mod publikus változatát is.
A pályázatokra a jobb oldali panelon lehet szavazni a regisztrált tagoknak. Kissé paraszt módszer, de több mint a semmi. Akik nem jegyezték meg az általuk legjobbnak vélt pálya nevét, azok alant megtekinthetnek 1-1 képet a művekről.
Ami a nyereményt illeti, változtatnom kellett a kiosztáson. Talán jobb is így, két 24 slotos szerver kerül kiosztásra a két legügyesebb pályaszerkesztőnek. (*Egy nevező nem nyerhet két szervert!) A maradék egy szervert a szavazók közt fogom kisorsolni teljesen véletlenszerűen, így a szerveren játszók nem fognak indokolatlanul jutalomban részesülni.
Szavazni egészen Augusztus 23-ig lehet a legjobbakra.
Versenytől független hír, de úgy is meg fogják kérdezni párszázan, ezért most válaszolok: A szavazási idő után a szerver visszaáll régi formájába, az accountok nem vesznek el, mindent ott lehet folytatni, ahol abbahagytátok.

KATT A KÉPRE NAGYOBB FELBONTÁSÉRT!

mp_kalandpark


mp_frenchmap_v2


mp_the_longest_yard


mp_park


mp_desert


mp_fourtower


mp_castle_aim


mp_lidl


mp_portal


mp_village

mp_nuremberg

Ha esetleg közbejönne egy természeti csapás ami érinti a versenyt, feltétlen értesíteni fogok mindenkit hír formájában!
23 hozzászólás


Pályakészítési útmutató
Randall - 2011. August 11. 18:02:12 ·290 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok!

Még a nyár elején a Radiant 2-re beküldött pályák gyatraságán felbuzdulva nekiálltam egy rövid kis útmutatónak, ami röpke 10 percen át leírja, hogyan kellene zajlania egy pálya készítésének. Ma nagy lélegzetet vettem, és végre befejeztem amit elkezdtem. Sajnos mivel nem 1 nap alatt írtam össze amit olvashattok majd, előfordulhat, hogy egyes bekezdéseknek más lesz a stílusa. Akit ez zavar, attól elnézést, a hangulatomtól függ, hogyan fogalmazok. Bár magában a leírásban hangsúlyoztam, de itt is megteszem: Az olvasmány nem tutorialként szolgál, csupán megmutat egy olyan utat, amit célszerű a kezdőknek követni a siker érdekében. Akiknek már megvan a bevált módszerük, azok le se töltsék, bár ahogy elnézem a mostani átlagosnak mondható pályákat, inkább ne sajnáljátok az adatforgalmat. Ártani nem fog, garantálom :)

3 hozzászólás


Pálya bemutató: Airbus A380
Randall - 2011. August 04. 21:22:30 ·470 megnyitás· Nyomtatás
Mp_plane, azaz Airbus A380. Sokaknak bizonyára nem mond semmit sem ez a név, sőt, talán úgy tűnhet, hogy a semmiből bukkant elő. Azonban ez közel sincs így, Egy nagyon régen elkezdett projektről van szó, ami eredetileg a Modern Mod 2-vel együtt debütált volna. Arról a titkos keretek közt fejlesztett pályáról van szó, amely már hosszú hónapok óta 95%-on állt a project figyelőben. Talán így már ismerősebb egyeseknek. Sajnos ha megvártam volna vele a Modern Mod 2-t, egy jó darabig maradhatott volna még a szigorúan titkos státuszában. Igen, sok a volna, ez esetben szerencsére ez pozitív értékű. Az mp_plane-el egy sajátos színt szerettem volna vinni az amúgy unalmas és ötlettelen pályák rengetegjébe, elkülönülni az átlagtól és mindemellett tartani a CoD2-höz elvárt minőséget. És azt hiszem, ez sikerült is.
Folytatás a részletek alatt.
Részletek · 8 hozzászólás


Call of Duty - Model Exportáló 2.0
PetX - 2011. August 02. 18:27:22 ·463 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok!

Anno még Brian fordította le az Diego Logic Xmodel Exportálóját magyarra, de mióta Brian elhagyta a Total Conversiont, nem készült többb fordítás, pedig azóta kijött az 5.5.0.2-es verzió. Ezt a hiányt most bepótoltam és lefordítottam nektek a Model Exportálót plusz az IWI X DDS alkalmazást is. Jó töltögetést! :)

Letöltéshez kattints a képre

4 hozzászólás


Na vajon mi készül? ;P
pilotgoofy - 2011. August 02. 18:18:29 ·354 megnyitás· Nyomtatás
Darkness
Darkness
(nagyobb képért jobbgomb -> kép megjelenitése)
3 hozzászólás


[UPDATED] 3DS MAX Video tutorialok
PetX - 2011. July 31. 10:14:20 ·565 megnyitás· Nyomtatás
Szép jó reggelt midenkinek!

Igaz, hogy nem verőfényes napsütésre ébredtem és elég szeles az idő, de azért mégis jól indul a nap. Wndr tegnap elkészített egy 3ds Max tutorialt amelynben megmutatja, hogyan is lehet, clylinderből hordót készíteni. Nem ragozom tovább szót, íme itt a videó:



A mai napon sikerült feltöltenie egy másik videót, amely bemutatja hogyan is tudtok 3ds Maxban autógumit készíteni és textúrázni. Íme:




Update: Folytatas képpen egy gyors videó arról, hogy hogyan tudtok gyorsan normal és specular mapot készíteni.
8 hozzászólás


CoD2: Death Divisors Bot Zombi mód
PetX - 2011. July 17. 20:09:59 ·5646 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok!

A mai nap IWX kükldött nekem egy hírt, amit szeretnék most kiposztolni nektek. Fogadjátok szeretettél és aki még nem ismeri a módot az pattanjon fel egyből a szerverre.

Írta IWX:
"A Call of Duty 2 tele van hagyományos, unalmas dolgokkal már....
Úgy döntöttünk, hogy valami újat kéne hozni a Call of Duty 2 életébe és el kezdtük gondolkozni, hogy egy cod5 féle bot zombi modot kéne készíteni. Majd hosszadalmas idő és kemény munkával megcsináltuk a Clans.hu Death Divisors Bot Zombi Modot!


Leírás:
A névből itélve a "Bot Zombi" fogalma már is sugalja, hogy nem ember által írányitott zombik ellen kell küzdeni.
Minden játékos belépése után kar98k-val kezd.
Ha megöltök 1 zombit, akkor kaptok 10$-t és 1 pontot.
40 kör van, minden körben több zombi fog jönni és több lesz az életerejük is, minden kör végén lesz fél perc szünet ami arra szolgál, ha valaki meghalt újra éledjen, illetve fel tudjátok tölteni a lőszereteket, életerőtöket!
Ha egy játékost leüt egy zombi még 15 mp.en belül újra lehet éleszteni.


Készítők:
<MasterThomy> & Tobby - maga a zombi mod
HoEk[&&] - A Pályákba segített, Cola perkek, Instakill, Max. Lőszer, Dupla Pont, Bomba Modeljét készítette
IWX - Zombi és farkas karakter-t és hozzá az animációkat, Vadász karaktert, Admin karakert , Áram modelek, Wunderwaffe és raygun effekt, Lógok, Betöltő kép, Teleport model+ effekt, Longer Sprint perk modell, Lőszerdoboz model
A Modern Fegyvereket a Total Conversion készítette - Köszönet nekik! :)

Szerver ip-címe: 91.82.84.213:28976

Jó játékot kívánunk mindenkinek!"
47 hozzászólás


Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]