Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
[UPDATED] 3DS MAX Video tutorialok
PetX - 2011. July 31. 10:14:20 ·566 megnyitás· Nyomtatás
TutorialSzép jó reggelt midenkinek!

Igaz, hogy nem verőfényes napsütésre ébredtem és elég szeles az idő, de azért mégis jól indul a nap. Wndr tegnap elkészített egy 3ds Max tutorialt amelynben megmutatja, hogyan is lehet, clylinderből hordót készíteni. Nem ragozom tovább szót, íme itt a videó:



A mai napon sikerült feltöltenie egy másik videót, amely bemutatja hogyan is tudtok 3ds Maxban autógumit készíteni és textúrázni. Íme:




Update: Folytatas képpen egy gyors videó arról, hogy hogyan tudtok gyorsan normal és specular mapot készíteni.
8 hozzászólás


Hozzászólások
#1 | Teosz - 2011. July 31. 12:57:54
Nagyon köszi. Smile Nagyon jó ötletnek tartom a 3DS MAX os tutorialokat. Örülnék ha lenne még folytatása is. Grin
#2 | pilotgoofy - 2011. July 31. 13:19:23
Lesz még egy pár, kifejezetten textúrázásról is. Remélem miután ezeket megcsináltam (és remélhetőleg meg is nézik) minden modder kreatívabb lesz egy kicsit és nem fognak (annyit) lopdosni modelleket a másik modjából... Grin
#3 | Randall - 2011. July 31. 14:48:15
A kreativitás már rég kihaló félben van Grin Ma már nem az a menő aki csinál valami újat, hanem az, akinek sikerül ellopni.
#4 | Dawars - 2011. July 31. 16:22:57
köszi, király lett, és én is várom a folytatást Grin
#5 | Szendvics - 2011. August 07. 14:51:43
Gratula! Csak így tovább!

Komolyan, most cod-ból kifele nagyon a source engine felé kacsingattam, de az ai-s meg a több leírásod magával ragadott!
#6 | pilotgoofy - 2011. August 08. 00:08:24
köszönöm Grin Bár azóta frissitgettem kicsi: spec gombnyomástol kezdődően (autómata elé kell menni Grin nem volt jobb ötletem Grin) infinite respawnolnak. még tervezem azt is h az első 3-4 pathnoden begyalogolnak a pályára (tehát a pályán kivülröl egy kanyar után jönnek be) és ha beértek csak onnantol kezdődik a pathfinding. sajnos erre most az utóbbi időkben kevés időm volt mert modelleket csinálgattam (~50 prop modell texturával pár nap alatt + high poly fegyvermodellek http://noob.hu/20...render.jpg <- még csak egymásba vannak csúsztatva a részek az utólagos igazítgatás miatt) + most egy teljesen egyedi cod2 modot is elkezdtem amire simán rámondaná akárki h lehetetlen. (nem az csak gerincferdülésig scriptelem magam Grin) na de nem írok már mást így is eléggé elkalandoztam xd
#7 | Szendvics - 2011. August 08. 11:55:00
Szerintem is de eléggé rendesen kell szarakodni az ai-vel...
Fát vágsz, vagy gráfokat építesz és azokat járatod be a megfelelő cselekedetért az ai-nak?

ui.: ha Darknessből olyan szintre jutsz szerintem kaphatna egy oldalt: darkness.totalconversion.hu
#8 | pilotgoofy - 2011. August 08. 12:50:41
igazából az ue3-ba 'alapbol' bele van írva a pathfinding, szóval azzal nem sokat kellet tökölnöm, inkább a megfelelő cselekedettel és a navigation mesh generálásával. (ugyanis a túl bonyolult collisionoknál belebuggolhatnak az ai-k ami a az egyik videoban is látszik a yt chanelemen)
a darknessnek már van domainja de egyenlőre csak azt gyüjtöttem ki oda, h miket kell csinálnom Grin
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]