A minap egy kicsit tehermentesítettem az oldalt, mivel a 2 GB-os tárhelyből, mind fel volt használva, így most az összes fájlt feldobtam dropboxra és mostantól onnan érhetőek el a letöltések.
Elkészült, vagyis beüzemelésre került a Total Conversion vBulletin fóruma, mely ha minden igaz, a régi PHP-fusion rendszert fogja felváltani. Sajnos a mostani oldal nagyon bugos és elavult, a regisztrációt is ki kellet kapcsolnunk, mivel a botok elárasztották a PHP-fusion fórumot, a vírusos hirdetéseikkel. Randall kollágánk, sok szabadidejének hála, tett-vett egy kicsit és beüzemelt egy új fórummotort, mely több szempontból is előnyösebb mint a mostani oldal.
A jelenlegi oldal, amint észrevettétek eléggé kihalt, csak az üzenőfalon folyik a duma és néha születik 1-1 fórumhozzászólás is, így előnyösebbnek tartottunk egy fórummotor beüzemelését, mellyel kevesebb problémánk lesz, frissebb verziót használ így talán kevesebb bug van benne és jobban össze vannak/lesznek benne szedve a témák/tutorialok, így egy átlag felhasználó gyorsabban meg fogja találni azokat. Ami talán a legfontosabb, hogy az oldat az alábbi linken találjátok meg (forum.totalconversion.hu), vagy a fenti képre kattintva. Ha sikerül megtölteni tartalommal, na és persze élettel, akkor minden bizonnyal át is fogunk állni az új fórummotorra, tehát érdemes és ajánlott is beregisztrálni. :)
PetX - 2012. November 10. 03:07:22 ·206 megnyitás·
Sziasztok!
Ismeritek a Heroes & Generals-t? Nem!? "A Heroes & Generals egy MMORTS és shooter vérbeli keveréke, melyben azok is megtalálják a számításukat, akik belső nézetből szeretnék átélni a második világháború csatáit, és azok is, akik inkább a hadvezéri vénájukat csillogtatnák a taktikai képernyőn. A dán Retro-Moto munkáját a Square Enix adja ki; a sors üldözi őket, lévén pont azért váltak ki anno az IO-ból, mert az Eidos - ami azóta szintén a Square-é - felvásárolta a stúdiót. Úgy látszik, nem bírnak elszakadni a kiadótól.
Az online-orientált anyag érdekessége, hogy nemcsak egyszerű bakaként működhetünk közre a történelmi csaták eldöntésében, hanem stratégiai tisztként is - értelemszerűen ilyenkor nem belső nézetből kell lőnünk az ellenségre, és nem is a tankokkal kell randalíroznunk, hanem megkapjuk a teljes térképet, és így utasíthatjuk a többieket a továbbhaladást illetően. A játék alatt a srácok saját fejlesztésű Retox motorja fut, ahogy azt a fenti videó is példázza, az engine remek látványt és hangzást biztosít annak ellenére, hogy egy böngészőben is vígan elmuzsikál." - Gamekapocs.hu
A rizsa után szeretném bejelenteni, hogy végre elkészültem a játék magyarosításával, mely a mai naptól le is tölthető. Sajnos a játék még béta fázisban van ezért vannak bizonyos feliratok, melyeket még nem sikerült lefordítanom. A következő frissítés megjelenésével talán orvosolni fogják ezeket az apróbb hiányosságokat és végre egy teljes fordítást tudok kiadni a kezeim közül.
Ja, és ne felejtsétek lájkolni a játék magyar Facebook oldalt sem: FACEBOOK
Pár napja volt eggyel lentebb valami olyasmi hír, hogy lehet készíteni fucking run pályákat. Na közben rájöttem, hogy ez a fucking run egy fucking nagy marhaság, ezért hagytam is a francba. A deathrun eleve hülyeség, csak azért csináltam rá modot mert mindenhonnan banoltak. Kár volt ilyenre pazarolni az időmet. No meg aztán szarból nem lehet várat építeni, hogy idézzek valami bölcset is.
Ha már valamire el kell ba… pazarolni az időmet, az legyen legalább értelmes. Így bányásztam elő a feneketlen dropboxból a defrag modot, amit még Richy és Én csináltam réges-régen, még ebben a galaxisban. Az alapötlet q3-ból jön, már ~1 éve elkészítette a mod elég gyenge, de minden tekintetben sokkal jobb másolatát Caspi és Emu. Aztán az a mod valahogy feledésbe merült – lehet azért mert lejárt a szerver. Jó modderhez hűen az a defrag mod törölve lett a rendszerből egy-két lényegtelen fájltól eltekintve és muszáj volt teljesen az alapoktól kezdeni. A végeredmény végül egész jó lett, sőt. Vittem bele Randituningot, most már nem egy, hanem KETTŐ fegyver van! Üröm az örömben, hogy utóbbit kevés pálya támogatja egyelőre. Csak a tutorial map. Igen, van tutorial map is, mert sokan felléptek, lowok voltak, leszarozták a modot és leléptek. De azért jó lett. A fegyvereken túl újítás történt számos egyéb területen is. Immár szerver oldalon tárolódnak a pályákhoz tartozó rekordok, így nem kell minden pályaváltás után újat felállítani. Ami a kinézetet illeti, semmi extra nincs benne még, de azt hiszem nem is kell. A hud mindenesetre nem tartalmaz semmi fölösleges ikont, csak a lényegre koncentráltunk.
A mod egyedüli hátránya, amit fel tudnék hozni, az a kevés pálya. Ami van, azt is én csináltam az egy generációval ezelőtti modhoz. Magyarán nem épp a legegyszerűbb feladat egy kezdőnek eljutni a végére. Szerencsére Killerman „folyamatosan” dolgozik a pályákon és pár héten belül pótolni tudjuk ezt a hiányt is. Addig sajnos be kell érnetek 7 pályával. Aki ne adj isten olyan bátornak érzi magát és belegondol hogy jó lenne egy saját pályát készíteni amin aztán szopol a nép, vegyen fel x-re és elmondom a részleteket: randall131 (fasság allergiám van!)
Jut eszembe, az elérhetőség:
A PlayCon szerverén ficeg a mod, folyamatosan fejlesztem, és majd jön több map is:
spencer000 2013/05/14 16:57 @g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.
g4ngszt3r 2013/05/14 10:12 @spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...
spencer000 2013/05/14 10:06 A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.
g4ngszt3r 2013/05/14 09:59 @spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Kicsit csakorlom a moderátorkodást
spencer000 2013/05/14 09:51 Egy modellező már tuti lenne Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.
spencer000 2013/05/14 09:50 Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.
g4ngszt3r 2013/05/10 16:18 @Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo?
Randall 2013/05/10 12:22 @g4ngszt3r: - mondom én... A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.
g4ngszt3r 2013/05/09 15:57 @Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Uff, szóltam
Randall 2013/05/08 10:55 Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában
Szendvics 2013/05/08 01:53 Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen
g4ngszt3r 2013/05/07 11:48 @Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX
asus89 2013/05/06 20:05 Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]