Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Half Time
PetX - 2011. September 15. 15:37:54 ·457 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok!

Szeptember 2.-án meghírdettük a Total Conversion embléma pályázatunkat melyre eddig összesen 3 dbpályamunka érkezett be. Mind a 3 tetszetős darab de ez még édeskevés. A verseny kihirdetése előtt olyan 10-20 beérkező pályamunkára vártam. De ez a szám még változhat mivel ma még csak szeptember 15.-e és van még 15 napotok a nevezés elküldéséig. Tehát izzítsátok be a Photoshopot és érkezzenek azok a pályamunkák. :)

Beküldési határidő: szeptember 30.
Beküldési cím: info@totalconversion.hu

További szép napot!

Aki le maradt volna, az itt elolvashatja a feltételeket: http://totalconversion.hu/news.php?readmore=178
11 hozzászólás


Újabb távozás
PetX - 2011. September 07. 16:06:21 ·509 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok!

Ma, egy nagyon szomorú hírt kell veletek közölnöm. Ksisu alias Horváth Kristóf kilépett a Total Conversionből, tanulmányai elfoglaltságok miatt. Ezt mi megértjük és nagy becsben tartjuk és persze visszavárunk Ksisu. :)

Ksisu írta:
"Szia! Szomorúan jelentem most be neked, hogy kilépek a TCből. Egyszerűen egy deka szabadidőm sincs, amikor foglalkozni tudnék vele nagyon sajnálom és sok sikert kívánok nektek! Cső! Ksisu"

Sok sikert és persze drukkolunk, hogy az összes ZH-n átmenj! :)
11 hozzászólás


Total Conversion embléma pályázat
PetX - 2011. September 02. 20:01:33 ·1342 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok!

Gondolom mindenki ismeri a Total Conversion logóját amely már majdnem 3 éve koptatunk. A jó öreg fogaskerék, melyben egy M1A1 Abrams található harci kész állapotban háttérben egy nagyváros nyüzsgő utcáival. Aki nem ismerné az kattintson ide.

Azt hiszem megérett már ez az embléma a cserére és egy újabb, fiatalosabb, lendületesebb kerülne majd a helyére. Ezért csapatunk pályázatot hirdet minden olyan lelkes és jó kézügyességgel rendelkező Total Conversion fannak akinek van egy kis szabadidejük és elszántságuk, hogy elkészítsék csapatunk új emblémáját. Persze minden versenyen vannak nyeremények, ez itt sem maradhat el. 

Nyeremények:
1. hely: 1 db 55-ös szintű account
2. hely: 1 db 30-as szintű account
3. hely: 1 db 15-ös szintű account

a Total Conversion Account System Modern Mod szerverre.

Kritériumok:
- a logó mérete 512x512px-es (vagy nagyobb) legyen
- átlátszó háttér!!!
- beküldendő formátumok: .psd (Photoshop Document), .png és .jpg (lehetőleg tömörítsétek össze egy rar-ba vagy egy zip-be)

Azok a képek amelyek nem felelnek meg a kritériumoknak, azonnal kizárásra kerülnek. 

Beküldési határidő:
Szeptember 30. (péntek)

Eredményhirdetés:
Október 2. (vasárnap)

Ja és még amíg el nem felejtem, beküldési címünk:
info[kukac]totalconversion.hu
28 hozzászólás


Pápá Randi!
Randall - 2011. August 31. 19:29:17 ·1587 megnyitás· Nyomtatás

Üdv újra!

Már hosszú hónapok óta tervezem ezt a lépést, ha sikerült volna időben lerendezni a Radiant II-t, akkor már rég megtettem volna. Azonban a verseny elhúzódása miatt kénytelen voltam még egy esélyt adni a csapatnak, hátha változik valami, de semmi. Szeretném végigsorolni az összes befolyásoló döntést, ami alapján meghoztam a végítéletemet, de csak a főbb szempontokat szeretném felsorolni.
A mapolást nem is tudom pontosan, hogy mikor kezdtem el, talán idén szeptemberben lehet az 5., talán a 6. évfordulója. A legelső mapom kb úgy nézhetett ki, mint mindenki másnak, talán még rosszabbul is: az ajtók 3 emelet magasak, ablakok túl a fejmagasságon, stb. Had szolgáljon kifogásomként, hogy akkor még nem volt TotalConversion, Mongol, sőt, még a ModsOnlineon sem lehetett sokat találni. @'di, azaz Vice tanította meg az alapokat, bár akkor még ő sem értett a Radianthoz annyira, meg már akkor kezdte érdekelni a modellezés. Szóval önerőből elkezdtem mappolgatni, 12-13 évesen böngésztem a gugglit, hátha találok valami használhatót. Az akkori angol tudásommal pedig ez nem kis feladat volt. A második mapomra még emlékszem, a CoD2 railyard-ot igyekeztem megcsinálni CoDUO-ba is. De az akkori Compile Tools eléggé hibás volt, így ingame sosem láttam azt a mapot. Elég szar érzés volt. Ezek után megismerkedtem Gumikacsával (egész véletlen pont ma rám írt :D), a Mongol tagja lettem és elkezdtem tanítani másokat is. Szintén a Mongolon futottam össze előbb Ksisuval, aztán PetXel is. Jöttek a rivalizálások a Totalconversionnal, amiknek akkoriban nem sok értelmét láttuk (bár így visszagondolva nagyon is sok volt neki), így inkább beolvadtunk a TC-be, melyet akkor még Brian vezetett. A Remember the War projectünk miatt kénytelen voltam átállni CoD2Radiantra, amit először bántam, ám utólag még is jó döntésnek bizonyult. Jóval több és egyszerűbb lehetőségek voltak CoD2ben, ráadásul szebben is lehetett dolgozni, és lehet mind a mai napig. Sajnos attól a naptól kezdve, amikor létrejött az új TC, egyre csak vesztett fényéből, ami mára már nem hogy kopottabbá, hanem teljesen mattá vált. Miután Brian elhagyni kényszerült a csapatot, a vezetés akarva-akartalanul, bár inkább akartalanul rám hárult. Az igazat megvallva sosem voltam vezető, még csak megközelítőleg sem, csak valamiért mindenki azt hitte. Gőzöm sincs, hogy miért.
No de elértünk napjainkba, az oldal elérte a több mint 1000 felhasználót (igaz a tényleges felhasználók ennek a számnak csak töredéke), több száz tutorialból lehet tanulni, kezdve az alapoktól, egészen a profi fogásokig. Talán épp ez a legnagyobb hiba, amit elkövettünk. A felhasználóknak a szájába tesszük a kész ételt, ahelyett, hogy megtanulnák megsütni.
A TC-nek sajnos nem látom az ég világon semmi értelmét, amit tudok, azt már többnyire leírtam. Mindene meg van a csapatnak, voice- és játékszerverek, weboldal, profi scripterek és modellezők, szponzorok. Egyszóval minden olyan dolog, amiről sokan még csak álmodni sem mernének. Azonban úgy látszik, ez mind kevés, egyetlen normális modunk van, amit már 3 éve készítettünk. Azt is ellopkodták. Úgy érzem, hogy mint akaratlan vezető, elbuktam. Hisz hiába jártattam hónapokon át a szám és próbáltam mindenkit munkára parancsolni, nem sikerült. Talán nem is az én hibám, mert nem parancsolhatok olyanoknak, akik a szabadidejükből áldoznak. Viszont kötelességtudat nélkül ez lett a vége. Az amatőr Pistike, aki hétvégéin szorgalmasan moddolgat, többet ért el, mint mi. Azért ez kicsit égő.
Összegezve, azt hiszem eleget vártam a változásra, ami végül nem jött el. A döntést könnyítik az egyéni tanulmányok súlya is. Most bizonyára sokan örülni fognak, régebben többen el is képzelték a TC-t nélkülem, hát most meglátjuk, milyen lesz. Sok sikert a továbbiakban, ha segítségre szorulna valaki, én itt leszek, de mától már nem a Totalconversion színeiben!

u.i.: Mielőtt bárki is azt hinné, hogy a két hírrel lejjebbi cikkemre érkező reakcióknak ehhez köze van, tévedett!
u.i.2: Valaki leszedhetné rólam a főadminisztrátori jogokat, mert nekem gőzöm sincs hogy kell xd
52 hozzászólás


New Deal
pilotgoofy - 2011. August 31. 16:38:42 ·486 megnyitás· Nyomtatás
14 hozzászólás


CENZÚRÁZATLANUL
Randall - 2011. August 30. 22:16:26 ·629 megnyitás· Nyomtatás

A Radiant II verseny lezárásakor ígértem egy kis szösszenetet minden egyes elfogadott pályáról, amelyet most be fogok pótolni nektek. Mint általában, most sem fogom kímélni az alanyokat, bár az igazat megvallva nincs is miért.Szóval mindenki készüljön fel a kemény kritikára, aki nem bírja az ilyet, az inkább ne is olvassa. NE! Tényleg ne!
FIGYELEM! Az alábbi sorok egy életre elvehetik Ön, és szeretteinek kedvét a pályakészítéstől, ezért csak erős idegzetűeknek ajánlom!

Sokan írták, hogy jó lenne egy olyan szavazási lehetőség is, hogy mind szar. Igazából csak azért nem volt ilyen, mert valószínűleg csak arra érkezett volna szavazat, úgy meg nagyon nem izgalmas a verseny. Nagyon nem fogom szépíteni, egy taliga majomszar nagyobb eséllyel nyert volna a versenyen mint ezek. Sajnos ilyet nem küldtek az email címemre, pedig örültem volna neki. Na de lássuk, mitől annyira fostosak ezek a pályák.

Kezdjük az egyszerűen értékelhetetlen kategóriával, azaz az mp_desert, illetve az mp_frenchmap_v2 által képviselt ún. prefabmapokkal. Mikor megláttam ezeket a mapokat, az arcomat egy WTF?!-el lehetett volna leírni leginkább. Komolyan mondom, mindkét pálya abból áll, hogy rá van b@szva pár prefab, alájuk meg egy kva nagy brush amin földet mintázó textúra van. Ez most komoly? Jó, kicsit túloztam, még voltak a földön modellek is, amik még csak elforgatva sem voltak egymáshoz képest, hogy legalább ne keltsék azt az ismétlődés érzést. Ha már modellek, a frenchmapon voltak egyedibb darabok is. Na jó, a lópöcst egyedi, ki lettek szedve a codutilityről letölthető City Under Siege mapból. Ezek a CoD4-es modellek kb annyira voltak jók, hogy semennyire. Nagyobb lett a map mérete, de semmi több. Ráadásul olyan sötét pálya, mint Petx....őőő.... a Hold másik oldala.

Na de ne ragozzuk tovább, folytatom a sort az 5percmap kategóriával. Ez lenne az mp_fourtower és az mp_the_longest_yard. Az első pálya annyi, hogy van 4 torony. Ismeretlen okokból kifyolólag középen meg egy olyan labirintus, aminek nem hogy értelme nincs (van egy bejárata, ami egyben a kijárat is), de még a leghülyébbek sem tudnak benne eltévedni. Nem is tudom, mit kell ahhoz szívni, hogy valaki ilyeneket készítsen. A longest yard a Quake Arénából lett kimásolva. A pálya tökéletes 1, maximum 2 játékos számára. Quakeben megállná a helyét, de ez tudtommal CoD, annak is a második része. Szóval ez is bukta.

Na lássuk mi jön. Óóó, a kedvencem: mp_kalandpark. Miből is áll a pálya? Fa, pár ház, fa, egy antigravitációs csúszka, még több fa, még egy ház és azt hiszemnem is hagytam ki semmit. Ez a pálya olyan szinten ötlettelen és kaka, hogy arra a magyar nyelvben nem is találtam megfelelő kifejezést. Az oké, hogy szeressük a pörgő-forgó izgő-mozgó játékokat, de ilyenkor van több lehetőség is. Az első, hogy csináljuk meg Disney Landet, mert az legalább nem ennyire kurva monoton, vagy pedig figyelmeztessük a betöltőképernyőn a játékosokat arra, hogy a felső korhatár 9, maximum 10. Mert már az alap ötlet is gáz, nem hogy a megvalósítás.

Az mp_portal egy különös eset, mert az elején még látszik valami tehetség, ami a pálya 9/10-ed részére tökre eltűnt. Jó, legyen 19/20-ad. Mintha a készítő elkezdte volna csinálni a pályát szépen lassan, aztán ránézett az órájára: "Hú bazmeg 1 perc van a határidő lejártáig, húzok párat radiantban, kettőt a farkamon oszt cső." Hiába a rengeteg kicsórt textúra a portal2-ből (amiknek több mint fele nem is volt használva), sajnos nem segít. Bár manapság a zacskó szart is eladják véres hurka néven, de ehhez is fel kell mutatni először valamit.

Jön a játszhatatlan kategória, ahová az mp_lidl-t lehet leginkább sorolni. A pálya nem hogy ronda, de az átlag 333 fps-emből jó ha viszont láttam 50-et. Há mipöcs. Hála a sok-sok és mégtöbb modellnek, csak úgy teleportálgattunk a pályán négyen (mert hogy többen nem igazán voltunk rajta egyszerre). Addig oké, hogy hiper-szuper market, de ezt is meg lehetett volna úgy csinálni, hogy legalább játszani tudjunk rajta. Meg ha már Call of Duty háborús fps meg minden, az lenne a minimum, hogy egy polc el van dőlve. Ehelyett egy steril, monoton, unalmas, elefántdöglesztő környezetet kapunk a képünkbe. Meg modellből a háttér? Technikailag még az mp_park is jobban megállja a helyét, ott legalább meg volt a 999 fps-em. Nekem sajnos korlátozva van az adatforgalmam, így hát utólag visszasírom azt a 15 elvesztegetett megabájtot.

Szándékosan a végére hagytam az mp_castle_aim-ot, ami éppen csak belecsusszant az értékelhető kategóriába. Bár én személyesen rühellem, sőt, nem is látom értelmét a "basszunk be sok embert kicsi helyre" elvre épülő aim pályáknak. Azonban mapper szemszögből ez az egyetlen, amin tényleg meglátszik valamiféle igényesség. Bár a textúrákat sikerült a lehető legszarabban használni, az apróságok, mint pl az oszlopok, egész részletesen ki vannak dolgozva. A nagyobb dolgokról, mint a falakról ez már nem mondható el, pár brushból állnak. Meg azért nem ártott volna azokra a randallverte falakra pár koszos textúra... Meg ha nincs megfelelő textúra, rágugglizol a kosz vagy dirt szóra, lejjebb görgetsz hogy ne a cigányokról készült képeket töltsd le és beteszed codba végül. No de nem rasszizmuskodunk, mert az veszélyes lehet.

Zárószóként ne keseredjetek el, bár okotok az lenne rá, egyszer még készíthettek jobb pályákat is, bár ahhoz még kellene jópár hónap gyakorlás. Összegezve a látott pályákat azt kívánom nektek, dolgozzatok egy napon az Activisionnek, úgy is utálom azt a Kotickot.

Aki egyet ért velem, az lájkoljon!
u.i.: A kép csak arra kellett, hogy felhívjam vele a figyelmet.
19 hozzászólás


Radiant 2 nyertesek
Randall - 2011. August 23. 14:22:15 ·324 megnyitás· Nyomtatás
Jó pár hónapos késéssel végre sikerült lebonoylítanom a Radiant 2 versenyt. Majd hamarosan írni fogok egy rövidebb elemzést mindegyik pályáról, ezért most nem szeretném azzal húzni az időtöket, hogy véleményt írjak a mapokról. Térjünk rögtön a lényegre. A versenyre összesen 11 "remekmű" érkezett, ebből 3at nyomban ki kellett zárnom, így 8 pályára lehetett szavazni. Összesen 71 szavazat érkezett Aug.23 13:30-ig, a legtöbb ember az mp_lidl-t vélte a mezőny legjobbjának. Összesen 20 szavazat érkezett rá. A második helyen az mp_desert végzett 16 szavazattal, a dobogó legaljára pedig az mp_castle_aim került a maga 13 voksával.
Továbbá a szavazók között is hirdethetünk egy nyertest szabee személyében.
Így a nyeremények kiosztása a következőképpen alakul:
Egy 24 slotos Call of Duty szervert nyert 3 hónapra Boros Zoltán (mp_lidl), Beke Tibor (mp_desert), és az oldalunkra szabee névvel regisztrált tagunk.
A nyerteseket hamarosan értesítem emailben, valamint privát üzenetben.

*Amennyiben a nyertesek 1 héten belül nem válaszolnak, úgy helyettük újat sorsolunk.
10 hozzászólás


Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]