Ideiglenes cikkek, tutorialok |
eDems - 2010. March 27. 17:45:16 ·326 megnyitás·
|
Mivel volt egy "kis" vita az oldalon a tutorialok hiánya és azok "formázatlanossága" miatt, csináltam egy egy oldalt, ahol a régi cikkeket, tutorialok lehet elérni formázva!
Az oldalt ITT lehet megtekinteni! |
|
Call of Duty 1 tutorialok |
Randall - 2010. March 27. 15:37:58 ·312 megnyitás·
|
Úgy látszik, ma már nincs megállás a híreket illet?leg. A mai napot teljes mértékben arra töltöttem, hogy elkészítsem nektek a Call of Duty els? részéhez tartozó ismertet?ket. Bevallom, nem a mai napra terveztem a leírások publikálását, de az id? sürgetett. Pontosabban az extra.hu. Március 31-én törlik az ingyenes tárhelyeket, ezért mindenki mentse le a tartalmát az oldaláról - már akinek van.
Visszakanyarodva a mi oldalunkra, 30 leírást sikerült befejezni, melyek nagy többsége a www.hunradiant.extra.hu oldalról való. A tutorialokat egyt?l-egyig átnéztem helyesírási hibák után kutatva, melyeket kijavítottam, a bonyolult részeket újraírtam, valamint újraformáztam mindet.
A tutorialokat INNEN gyorsan elérhetitek, használjátok egészséggel! |
|
Reign of the Undead |
PetX - 2010. March 27. 14:55:20 ·624 megnyitás·
|
Sziasztok! Pár nappal ezel?tt új zombi modot publikált a Mizuno klán csapata cod4-re. A módban botokkal kell közdenünk, hasonlít a stílusa a BTD-hez csak a zombik hihetetlenül jól meg lettek animálva, teljesen életszer?ek.
Aki már járt BTD-n az tudja hogy "techovikingek" ellen kell közdenünk amelyeik folyamtosan átbuggolnak a falakon és lemennek a pálya aljára.
Most ebben az új zombi módban alig van bug és csak jókat tudok mondani ról. Az tény hogy 100%-osra nem lehet megcsinálni a bot zombi modot úgyhogy itt is el?fordul hogy átmennek a falakon, de ez nem minden. A zombik külön útvonalon közlekednek, amit pályaszerkesztés közben lehet készteni, ezzel is kiküszöbölve a buggolást.
A pályaszerkesztéshez kiadtak egy tutorialt amit a minap még le is fordítottam. Úgyhogy zombulásra és mappolásra fel!
Update: Az egyik szerkeszt? tájékoztatott hogy hamarosan egy giga patch fog érkezni a módhoz, amely 3 új pályát fog tartalmazni és a bugok javítására is sor kerül.
|
|
CoD2 scripek |
Ksisu - 2010. March 27. 14:20:27 ·700 megnyitás·
|
Halihó mindenkinek!
Végre valahára normális körülmények között tudom kitenni az oldalra a CoD2es scriptjeimet. Els? körben 6 darabot osztanék meg veletek, mellyek közt vannak régiek, amiket újraírtam, továbbfejlesztettem. Vannak újak is, van olyan is amit nem én írtam, csak én publikáltam Magyarországon el?ször :) Nézzük rövifem mellyek ezek:
Borosüvegek Ez a kis script annyit tud, hogy ha a csatolt borosüveg prefabot berakod a mapodra, akkor azt szét lehet l?ni, S?T még meg is lehet inni, és akkor kis ideig "részeg" lesz a fogyasztó :)
Fotocellás ajtók script Ezzel a kis scriptel, akárhány fotocellás ajtót készíthetünk.
Interaktív aknavet?(v. mortar) Ezt a scriptet oraco bácsi írta még 2006 augusztusában, én az mp_chelm nev? pályájából szedtem ki. A script lényege a következ?: Van egy mortar, egy raktár, meg pár becsapódási hely. Ha a játékos elmegy a raktárhoz, és van ott l?szer akkor felvehet 3at, utána oda megy a mortar-hoz és ki tudja l?ni ?ket, amik a becsapódási helyek egyikén felrobban.
Ki-be csukaható ajtók script Ezzel a kis scriptel, akárhány ki és be csukható ajtót készíthetünk.
Nyomógombos bombák script Ezzel a scriptel, akárhány bombát rakhatunk le a pályánkra, ami kirobbant valamit.
Teleportok script Ezzel a kis scriptel, akárhány teleportot készíthetünk.
Remélem van aki örül neki és nem csak én :) Pápuszipá! Ksisu
ui.: a közeljöv?ben(1 hónap) ezek közül várhatóak: -Robbanó kocsik -Mozgó spawn pontok -Flak88 -Id?zített bomba |
|
CoD:MW2 The Stimulus Package DLC Trailer |
PetX - 2010. March 27. 11:10:30 ·360 megnyitás·
|
FourZeroTwo hivatalosan is bejelentette az els? Call of Duty: Modern Warfare 2 DLC-t a Stimulus Package-ot és mellé publikáltak egy videót is amelyben bemutatják az új pályákat. Most pedig lássuk a videót az új TC-s videó lejátszón:
Új többjátékos pályák: Bailout, Storm, Salvage, Crash, és Overgrown. |
|
Eredmények |
Randall - 2010. March 26. 18:10:00 ·288 megnyitás·
|
Lezárult a március 6 óta tartó szavazás, melyben az oldal új megjelenésér?l kértük ki a felhasználók véleményét. A szavazók száma nem járt a felh?k közt, 29 voks érkezett. Ez a regisztrált tagoknak kevesebb, mint a fele. Ennek ellenére fel tudtuk mérni a közönség elégedettségét. A szavazók 87%-a van megelégedve az új dizájnnal. A regisztrált tagok 10%-a nem vett észre semmilyen változást. Ebb?l azt lehet levonni, hogy ?k új tagok, vagy csak nem emlékeznek a régi kinézetre. 3% nincs megelégedve az oldal esztétikájával. Ez 1 felhasználót foglal magába.
Az eredményekb?l azt tudjuk levonni, hogy a többségnek jobban tetszik az oldal, mióta megújult. Ez részben elismerés a csapatunknak, részben ösztönzés a tovább lépésre. Köszönjük!
A szavazat lezárásával egyidej?leg új kérdésre szeretnénk választ kapni: "Indulnál pályázatokon nyereményt?l függetlenül?"
A voksokat a jobb oldali szavazó panelon adhatjátok le. Szeretnénk, ha minél többen szavaznátok a pontosabb eredményekért. |
|
Tutorial |
Randall - 2010. March 26. 17:45:22 ·352 megnyitás·
|
alien3585 nev? felhasználónktól érkezett egy flash tutorial, melyben az oszlop készítés egy másik módszerét tanulhatjátok meg. A megszokott Cylinder helyett az Arbitrary sided opció használatával barátkozhattok meg. Ennek el?nye, hogy lehet rajta alkalmazni a vágó eszközt is, mivel nem Meshr?l (hálóról) van szó, hanem egy egyszer? brushról. Célszer? megrongálódott oszlopoknál használni. Az eszköz hátulüt?je, hogy nyújtásnál megtartja a szögek számát, így veszítve kerek formájából. Persze ez nem feltétlenül hátrány, ha a szögletesség a cél. Használjátok egészséggel, a flash tutorial a kib?vített részben van.
Köszönjük a tutorialt! |
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|