Interaktív aknavető(v. mortar) |
Ezt a scriptet oraco bácsi írta még 2006 augusztusában, én az mp_chelm nevű pályájából szedtem ki. A script lényege a következő: Van egy mortar, egy raktár, meg pár becsapódási hely. Ha a játékos elmegy a raktárhoz, és van ott lőszer akkor felvehet 3at, utána oda megy a mortar-hoz és ki tudja lőni őket, amik a becsapódási helyek egyikén felrobban. 1. lépés Tegyük le egy prop_mortar_case modelt és csináljunk belőle script_modelt. Targetname legyen mortar_full. Csináljunk köré egy use triggert, Targetname-nek adjuk meg ezt: mortar_ammo_trig. Ez lesz a raktár. Tegyük le egy prop_mortar modelt. A csövének a végéhez tegyünk le egy script origint(jobb klikk>script>origin). Targetname legyen mortar_smoke. Csináljunk köré egy use triggert, Targetname-nek adjuk meg ezt: mortar_trig. Ez az aknavető, most következzenek a becsapódási helyek: Tegyünk le egy script_origint, Targetname-nek meg adjuk meg: mortar_hit. Ezt lemásolhatjuk és lerakhatjuk több helyre is. 2. lépés Töltsd le a scriptjét és másold be az IWD/maps/mp/ mappába. Ha megnyitod pár dolgot beállíthatsz: level.mortar_ammo - maximum mennyi akna legyen a raktárban level.mortar_respawn - hány másodpercenként legyen plusz egy akna a raktárban 3. lépés A pályád fő GSC-jében meghívod a scriptet így: maps\mp\playeraknaveto::main(); |
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|