Ki-be csukaható ajtók script |
Ezzel a kis scriptel, akárhány ki és be csukható ajtót készíthetünk. 1. lépés a radiantban megcsinálni az ajtókat, és köré egy triggert. Készítsünk egy sima brush-t. Az egyik szélén, a tetejétől az aljáig legyen egy vékony origin terxturájú brush is. Jelöljük ki mindkettőt csináljunk belőle script_brushmodelt. Majd targetname legyen ajtop vagy ajton attól függően hogy pozitív irányba vagy negatív irányba akarod, hogy nyíljon az ajtó. Most az ajtó köré csináljunk egy use triggert(megcsinálod brusht utána jobbklikk>trigger>use). Szüntessük meg a kijelölést, majd először az ajtót, majd a triggert jelöljük ki és nyomjunk W-t. 2. lépés Töltsd le a scriptjét és másold be az IWD/maps/mp/ mappába. Ha megnyitod, beállíthatod a kinyitás sebességét itt: level.sebesseg 3. lépés A pályád fő GSC-jében meghívod a scriptet így: maps\mp\ajto::main();
2010 Ksisu - TotalConversion.hu |
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|