CODUO Tutor Sorozat |
Szendvics - 2010. July 29. 20:13:57 ·422 megnyitás·
|
|
Defrag teszt mod |
Randall - 2010. July 27. 20:52:11 ·381 megnyitás·
|
Az új defrag mod úgy gondolom elengedhetetlen az új típusú pályák teszteléséhez, így elkészítettem egy butított verziót, amely tartalmazza a teszteléshez szükséges fontosabb elemeket. Íme a használati útmutató:
Amit a mod tartalmaz: -Átalakított shotgun, amivel magasra lehet ugrani -Hangok -Effektek
Mod használata: A zzz_defragtest.iwd fájlt másoljad a Call of Duty 2/main mappába. Indítsd el a játékot. Az alábbi parancsokkal indítsd a pályát: /g_gametype dm /devmap <pálya neve>
Miután betöltött a pálya, válassz csapatot, a fegyvered shotgun legyen! spawnolás után az alábbi parancsokat írd be: /god /jump_height 100 /g_speed 320
Figyelem! 125 FPS-el teszteld a pályát! FPS korlátozás parancsa: /com_maxfps 125
További kérdésekkel kapcsolatban keressetek xfire-n: randall131 vagy MSN-en: randall@totalconversion.hu
|
|
Singleplayer |
Randall - 2010. July 25. 12:12:49 ·255 megnyitás·
|
A mai nap két új Call of Duty 2 singleplayer tutoriallal próbálom meg kitölteni a hézagokat. Az ismertet?k írása közben különösen figyeltem az egyértelm? megfogalmazásra, az egyszer?ség kedvéért képekkel is illusztráltam. Az els? tutorialban az AI által használt mg42 géppuskának lerakásával ismerkedhettek meg. Tutorial ITT!
A második tutorial már egy szinttel izgalmasabb, német mortar team-et hozunk m?ködésbe a lehet? legegyszer?bb módon. Tutorial ITT!
Remélem sokaknak segíthettem eme irományaimmal. Hamarosan újabb tutorialokkal fog b?völni az étlapunk, addig is jó mappolást!
|
|
Modellezés ismertet?k |
Randall - 2010. July 22. 15:19:50 ·602 megnyitás·
|
Többek kérésére kiterjesztettem az oldal tartalmát a Maya 6.0 modellezéssel. Ismertet?k egyel?re az oldalon nincsenek, ezért els?sorban azok segítségét szeretném kérni a tutorialok megalkotásában, akik valamilyen szinten otthonosan mozognak a program eszközei közt. Ezzel az újdonsággal reméljük egyre többen vágnak neki a radiant modellezés mellett a maya modellezés világába is. Én személy szerint nem rendelkezem megfelel? tudással a program használatával kapcsolatban, így szívesen várok épít? jelleg? kritikákat a tutorial oldal megalkotásában. Ha valaki kedvet kapott tutorial írására és ezzel hozzá szeretne járulni oldalunk fejl?déséhez, azt kérem, küldje el valamelyik admin MSN címére a munkáját. A kapott ismertet?ket pár napon belül publikáljuk az oldalon.
Segítségeteket el?re is köszönöm!
Üdvözlettel: TotalConversion Team |
|
DeFrag pályakészítés |
Randall - 2010. July 18. 12:21:25 ·296 megnyitás·
|
A napokban elkészült a defrag mod, amely egy extrém jump modot foglal magába, magasabb ugrással. De akadt egy kis gond: extrém modhoz extrém pályákra van szükség. Egy pályakészítésre szeretném felhívni ezzel a figyelmeteket, ahol jump mapokat kell csinálni. Ezek felkerülnek a szerverre, ahol 16-an tudják élvezni egyszerre a pályák nyújtotta nehézségeket. No de minek is kell szerepelni a pályán? Mivel ez egy jump map, els?sorban akadályoknak. A mod különlegessége viszont új arányokat kíván. Egy könny? szint? ugrás 285 egység magas falat igényel, míg egy nehezebb 300-at. Így a fal magassága maximum 310 egység lehet. A magassággal együtt a távolság is a többszörösére növekedett. A mod egy 850 egység széles szakadék átugrását teszi lehet?vé, ami nehéznek mondható. Egy könnyebb távolság ~800 egység széles. A mod további különlegessége, hogy a pálya végére egy script_origin-t kell tenni, amelynek "targetname";"ending" értékeket kell megadni. Ez további scriptek futtatását biztosítja a modban. A .gsc fájlokban nincs szükség plusz scripteket írni, az értékeket a mod kezeli. Eme egyszer? pályákat egy teljesen kezd? mapper is könnyedén megvalósítja percek alatt, szóval nem kell napokig tartó mappolásra gondolni.
A kritériumok még egyszer: Magasság: 290-310 egység Távolság: 800-850 egység Pálya végén script_origin (jobb klikk 2D-n és script -> origin) és add meg neki az értékeket: key: targetname value: ending
Hozzáf?zés: Ne mindenki a nehezen leküzdhet? akadályokon törje a fejét, hiszen könnyen a pálya élvezhet?ségének a rovására mehet. További kérdésekért forduljatok Casperhez xfire-n: hungariancasper
DeFrag szerver ip címe: 87.229.7.179:28963 |
|
TotalMF |
Randall - 2010. July 16. 16:48:09 ·323 megnyitás·
|
Az elmúlt hetekben leviii keményen dolgozott projectjén, ami mára béta állapotába lépett. De mégis, mit nyújt ez a segédprogram? Els?sorban mapperek fogják hasznát venni scriptelés terén. A grafikus megjelenése egyel?re kezdetleges, de ezt a hiányt pótolja a scriptek automatikus írása. A kis ablak segítségével könnyedén, pár perc alatt elkészíthetjük a pályánkhoz tartozó .gsc, .csv, illetve .arena fájlokat. Mindenesetre a program nagyon hatékony, teljesen kezd?k számára mégsem ajánlom. Hogy miért? A hibakezelés nagyon kezdetleges, a béta verzió nem tartalmazza a helytelen karaktereket, így könnyedén hibákba eshetünk, amelyeket teljes kezd?ként nem fogunk megfejteni. A következ?, 1.1-es verzióba ez a hiányosság fejlesztésre fog kerülni. A három fájl mellett találhatunk különböz? scriptek elkészítésére lehet?séget. Egyel?re a teleport tutorialhoz tartozó scriptet tartalmazza a béta program, de eme funkciók a kés?bbiekben szintén b?vülni fognak. A program futtatásához nincs különösebb rendszerigényre szükség. Akinek felkeltette a program a figyelmét, az ne restellje kipróbálni, csupán pár hasznos Kb-ról van szó.
|
|
Nagy robbantás verseny |
PetX - 2010. July 15. 00:00:00·
|
Sziasztok! Ezennel hivatalosan is lezárom a "Nagy robbantás" c. pályázatot. Volt a Total Conversion 2. hivatalos pályázata. A munkákat ma éjfélig kellett beadni. Holnap kerül sor az eredményhirdetésre. Most mindenkinek jó éjszakát kívánok. Az eredményeket új hírben közöljük. |
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|