Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
CODUO Tutor Sorozat
Szendvics - 2010. July 29. 20:13:57 ·422 megnyitás· Nyomtatás
Üdv!

Új tutor sorozat indult CODUO-val kapcsolatban:

(mivel a bokám miatt nem tudok sehova sem menni ezért elkezdtem megírni régóta halogatott leírásokat)

LAST UPDATE: 08.03.16.00

1. A CODUOMakerrel és a map fordítással kapcsolatos paraméterekkel! (Kész)
http://totalconversion.hu/articles.php?article_id=95

2. A mappon található fényekkel, illetve azoknak alapvet? tulajdonságaival (Kész)
http://totalconversion.hu/articles.php?article_id=96

3. Hasznos programok gy?jteménye (Kész) -ÚJ!
http://totalconversion.hu/articles.php?article_id=98

4. Worldspawn (Kész) -ÚJ!
http://totalconversion.hu/articles.php?article_id=99

5. Textures/Common (jön)

6. Skybox és egyedi SkyBox készítése (jön)

7. Graydiant 1,2,3, (tervezett)

8. Scriptelés alapok: Típusok, változók, operátorok (tervezett)

9. Scriptelés alapok: Vezérlési szerkezetek (tervezett)

10. Scriptelés alapok: Tömbök és objektumok (tervezett)

11. Scriptelés alapok: Függvények, eseménykezelés (tervezett)


Szendvics
5 hozzászólás


Defrag teszt mod
Randall - 2010. July 27. 20:52:11 ·381 megnyitás· Nyomtatás
Az új defrag mod úgy gondolom elengedhetetlen az új típusú pályák teszteléséhez, így elkészítettem egy butított verziót, amely tartalmazza a teszteléshez szükséges fontosabb elemeket. Íme a használati útmutató:

Amit a mod tartalmaz:
-Átalakított shotgun, amivel magasra lehet ugrani
-Hangok
-Effektek

Mod használata:
A zzz_defragtest.iwd fájlt másoljad a Call of Duty 2/main mappába.
Indítsd el a játékot.
Az alábbi parancsokkal indítsd a pályát:
/g_gametype dm
/devmap <pálya neve>

Miután betöltött a pálya, válassz csapatot, a fegyvered shotgun legyen!
spawnolás után az alábbi parancsokat írd be:
/god
/jump_height 100
/g_speed 320

Figyelem! 125 FPS-el teszteld a pályát! FPS korlátozás parancsa:
/com_maxfps 125

További kérdésekkel kapcsolatban keressetek xfire-n: randall131
vagy MSN-en: randall@totalconversion.hu

0 hozzászólás


Singleplayer
Randall - 2010. July 25. 12:12:49 ·255 megnyitás· Nyomtatás
A mai nap két új Call of Duty 2 singleplayer tutoriallal próbálom meg kitölteni a hézagokat. Az ismertet?k írása közben különösen figyeltem az egyértelm? megfogalmazásra, az egyszer?ség kedvéért képekkel is illusztráltam.
Az els? tutorialban az AI által használt mg42 géppuskának lerakásával ismerkedhettek meg.
Tutorial ITT!

A második tutorial már egy szinttel izgalmasabb, német mortar team-et hozunk m?ködésbe a lehet? legegyszer?bb módon.
Tutorial ITT!

Remélem sokaknak segíthettem eme irományaimmal. Hamarosan újabb tutorialokkal fog b?völni az étlapunk, addig is jó mappolást!

0 hozzászólás


Modellezés ismertet?k
Randall - 2010. July 22. 15:19:50 ·602 megnyitás· Nyomtatás
Többek kérésére kiterjesztettem az oldal tartalmát a Maya 6.0 modellezéssel. Ismertet?k egyel?re az oldalon nincsenek, ezért els?sorban azok segítségét szeretném kérni a tutorialok megalkotásában, akik valamilyen szinten otthonosan mozognak a program eszközei közt. Ezzel az újdonsággal reméljük egyre többen vágnak neki a radiant modellezés mellett a maya modellezés világába is.
Én személy szerint nem rendelkezem megfelel? tudással a program használatával kapcsolatban, így szívesen várok épít? jelleg? kritikákat a tutorial oldal megalkotásában.
Ha valaki kedvet kapott tutorial írására és ezzel hozzá szeretne járulni oldalunk fejl?déséhez, azt kérem, küldje el valamelyik admin MSN címére a munkáját. A kapott ismertet?ket pár napon belül publikáljuk az oldalon.

Segítségeteket el?re is köszönöm!

Üdvözlettel: TotalConversion Team
19 hozzászólás


DeFrag pályakészítés
Randall - 2010. July 18. 12:21:25 ·296 megnyitás· Nyomtatás
A napokban elkészült a defrag mod, amely egy extrém jump modot foglal magába, magasabb ugrással. De akadt egy kis gond: extrém modhoz extrém pályákra van szükség. Egy pályakészítésre szeretném felhívni ezzel a figyelmeteket, ahol jump mapokat kell csinálni. Ezek felkerülnek a szerverre, ahol 16-an tudják élvezni egyszerre a pályák nyújtotta nehézségeket.
No de minek is kell szerepelni a pályán?
Mivel ez egy jump map, els?sorban akadályoknak. A mod különlegessége viszont új arányokat kíván.
Egy könny? szint? ugrás 285 egység magas falat igényel, míg egy nehezebb 300-at. Így a fal magassága maximum 310 egység lehet.
A magassággal együtt a távolság is a többszörösére növekedett. A mod egy 850 egység széles szakadék átugrását teszi lehet?vé, ami nehéznek mondható. Egy könnyebb távolság ~800 egység széles.
A mod további különlegessége, hogy a pálya végére egy script_origin-t kell tenni, amelynek "targetname";"ending" értékeket kell megadni. Ez további scriptek futtatását biztosítja a modban. A .gsc fájlokban nincs szükség plusz scripteket írni, az értékeket a mod kezeli.
Eme egyszer? pályákat egy teljesen kezd? mapper is könnyedén megvalósítja percek alatt, szóval nem kell napokig tartó mappolásra gondolni.

A kritériumok még egyszer:
Magasság: 290-310 egység
Távolság: 800-850 egység
Pálya végén script_origin (jobb klikk 2D-n és script -> origin) és add meg neki az értékeket:
key: targetname
value: ending

Hozzáf?zés: Ne mindenki a nehezen leküzdhet? akadályokon törje a fejét, hiszen könnyen a pálya élvezhet?ségének a rovására mehet.
További kérdésekért forduljatok Casperhez xfire-n: hungariancasper

DeFrag szerver ip címe: 87.229.7.179:28963
5 hozzászólás


TotalMF
Randall - 2010. July 16. 16:48:09 ·323 megnyitás· Nyomtatás
Az elmúlt hetekben leviii keményen dolgozott projectjén, ami mára béta állapotába lépett. De mégis, mit nyújt ez a segédprogram?
Els?sorban mapperek fogják hasznát venni scriptelés terén. A grafikus megjelenése egyel?re kezdetleges, de ezt a hiányt pótolja a scriptek automatikus írása. A kis ablak segítségével könnyedén, pár perc alatt elkészíthetjük a pályánkhoz tartozó .gsc, .csv, illetve .arena fájlokat. Mindenesetre a program nagyon hatékony, teljesen kezd?k számára mégsem ajánlom. Hogy miért? A hibakezelés nagyon kezdetleges, a béta verzió nem tartalmazza a helytelen karaktereket, így könnyedén hibákba eshetünk, amelyeket teljes kezd?ként nem fogunk megfejteni. A következ?, 1.1-es verzióba ez a hiányosság fejlesztésre fog kerülni.
A három fájl mellett találhatunk különböz? scriptek elkészítésére lehet?séget. Egyel?re a teleport tutorialhoz tartozó scriptet tartalmazza a béta program, de eme funkciók a kés?bbiekben szintén b?vülni fognak.
A program futtatásához nincs különösebb rendszerigényre szükség. Akinek felkeltette a program a figyelmét, az ne restellje kipróbálni, csupán pár hasznos Kb-ról van szó.

7 hozzászólás


Nagy robbantás verseny
PetX - 2010. July 15. 00:00:00· Nyomtatás
Sziasztok!
Ezennel hivatalosan is lezárom a "Nagy robbantás" c. pályázatot. Volt a Total Conversion 2. hivatalos pályázata. A munkákat ma éjfélig kellett beadni. Holnap kerül sor az eredményhirdetésre. Most mindenkinek jó éjszakát kívánok. Az eredményeket új hírben közöljük.


Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]