A mortar team egy maximum két személyes csapat, akikre aknavető van bízva. Ebben a tutorialban ennek a készítését tanulhatod meg.

Radiant
- Húzz egy brusht, majd csinálj belőle 'trigger_multiple'-t (jobb klikk -> trigger -> multiple). Úgy helyezd el, hogy ha belemész, akkor lendül mozgásba a mortar team. Add meg neki az alábbi értékeket:
Key: targetname Value: mortar_team
- Tedd le az actort, majd pipáld ki a SPAWNER-t az entityben. Ha mindent jól csináltál, akkor az actor sárga lett.
Megjegyzés: A SPAWNER tulajdonságokkal rendelkez? AI-k csak abban az esetben spawnolnak, ha nem látod őket. Így célszerű fal mögé tenni.
Kösd össze a triggert az actorral, de ne fordítva, különben nem fog működni!
- Helyezz el egy pathnode-t oda, ahova szeretnéd, hogy letegye az actor az aknavetőt. Jelöld ki előbb az actort, majd a pathnodet és kösd össze.
- Ráadásként meg lehet adni, hogy az AI hova lőjjön. Helyezz el egy script_origint (jobb klikk -> script -> origin). Nem kell neki értékeket megadni. Jelöld ki a pathnodet, majd kösd össze vele.

Script
Nyisd meg a pályád .gsc fájlját, és írd hozzá az alábbi sort:
maps\_mortarteam::main();
PÁLYA LETÖLTÉSE INNEN!
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|