Új stílus |
PetX - 2010. September 22. 16:16:11 ·291 megnyitás·
|
Sziasztok! A mai napon végre elkészültem az honlap kinézetével. Egyenlőre még csak BÉTA állapotban van. Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését az új fekete design. Bármi problémát/bugot találtok, írjátk meg a fórumban vagy hozzászólásként a hírhez.
UPDATE:
A honlap mostmár Chrome és IE böngésző alatt is tökéletesen müködik. :)
|
|
Fejlesztések |
PetX - 2010. September 16. 20:36:47 ·607 megnyitás·
|
Sziasztok! Hamarosan új tartalmakkal bővül a TotalConversion.hu weboldala. Például visszakerül majd egy-két régi tartalom viszont új opciók is lesznek az oldalon. Valamint felújítunk meglévő alkalmazásokat is. Igyekszünk minél hamarabb elkészülni vele.
UPDATE!
Sziasztok! A mai napon felújítottam a Felhasználói projectek panelt a főoldalon. Szerintem sokkal jobban néz ki ahogy volt. A másik nagy újítás hogy sikeresen visszaálítottam a régi Hibabejelentő panelt amit még Brian csinált anno. Edems elvállalta hogy készít egy-két generátort a honlapra. Holnap még több új ifóval fogok szolgálni. :)
Fontos!
Megkérek minden felhasználót aki rendelkezik saját projecttel, frissítse fel az adatait. Figyeljetek arra hogy az állapot jelző vmikor bebuggol ezért az állapotot frissítéskor mindig állítsd be! |
|
Call of Duty 6: Gsc fájlok |
eDems - 2010. September 13. 19:16:14 ·484 megnyitás·
|
Sziasztok.
Ma visszafejtettem a COD6 2 ff fájlját és a tartalmát szeretném megosztani veletek. Gsc fájlok. IDE kattintva megtekinthetitek:)
Üdv.: eDem's |
|
TC Fan group |
Randall - 2010. August 12. 15:48:50 ·302 megnyitás·
|
A mai nap létrejött a TotalConversion rajongói táborának xfire oldala. A csoportba bárki jelentkezhet, így könnyen megtalálhatjátok azokat, akiknek hozzátok hasonló az érdekl?dési körük. Folyamatosan nyomon lehet követni az online és offline tagokat. Továbbá egy oldalon látjátok a játékban lév? tagokat, akikhez pár kattintással csatlakozhattok. A rajongói club vezet?i folyamatosan friss hírekkel látják el az érdekl?d?ket, így ti tudhatjátok el?ször, ha valami történt a csapattal vagy szervereikkel kapcsolatban. A fórumon megbeszélhetitek a többi taggal és az adminokkal az esetleges problémákat, beszélhettek a mindennapos eseményekr?l, a szerverekkel és a közösséggel kapcsolatos dolgokról. Így hát ne habozz, tarts velünk!
|
|
Paulo 88 tippjei CoDWaW Radianthoz |
Randall - 2010. August 11. 20:28:03 ·247 megnyitás·
|
Tipp #1 A textúra brushra való igazításához jelöld ki a burshnak azt az oldalát, amelyiken igazítani akarod, majd nyomj ALT + KÖZÉPSŐ KLIKK-et a felületen. Az újonnan igazított felület kijelölve fog maradni, így folytathatod egyből a munkád. Az igazán sima felületek érdekében használd ezt a módszert, és ne feledd el bekapcsolni a lightmaps-et.
- Ez a tipp nem helyezi el a textúrát a felületen, csupán ráigazítja.
Tipp #2 Ha a dolgok nehezen átláthatóvá kezdenek válni az XY vagy a 3D nézetben, egyszerűen jelöld ki a brushokat/patcheket vagy modelleket amikkel dolgozni akarsz, majd nyomj ALT + H-t. Ez el fog rejteni minden mást, így zavartalanul dolgozhatsz tovább. A dolgok visszafordításához nyomj SHIFT + H-t.
Tipp #3 Amíg nyomva tartod a CTRL + BAL EGÉRGOMB-ot, addig tudod huzogatni egy brush élét. Tartsd nyomva a fenti billentyű kombinációt, majd húzd a brush élét abba az irány, amerre szeretnéd hogy mozogjon. Ez egy nagyon hasznos funkció akkor, ha a brush szögeit akarod változtatni úgy, hogy közben ne változzon a szélessége.
Tipp #4 Ha simítani akarsz egy curve patch-t, egyszerűen jelöld ki, majd nyomj SHIFT + ]-t. Ez plusz vertexeket fog hozzáadni a patch-hez. Nagyon hasznos, ha simítani akarsz egy boltíven, vagy egy árkon. Ha ki szeretnél venni pár vertexet, úgy nyomj SHIFT + [-t.
Tipp #5 Ha véletlenszerű mérettel és forgatással szeretnél elhelyezni egy modelt, akkor válaszd ki az alábbi eszközöket.

(Random Drop & Drop level to terrain )
Majd
- Helyezd a modelt oda, ahova másolni szeretnéd.
- Válaszd ki a modelt.
- Majd tartsd nyomva a CTRL + ALT kombinációt és kattints oda a 3D nézeten, ahová el akarod helyezni.
Ez nagyon jó fő modellek hozzáadásához. |
|
TotalGaming League |
Randall - 2010. August 10. 18:59:56 ·319 megnyitás·
|
"Elérkezett a várva várt pillanat. A héten kikerült két promóciós kép most végleg elnyeri értelmét és mindenki megtudja mit hivatott beharangozni. TGL! Ez nem más, mint a TotalGaming League rövidítése. Hogy mi is a TotalGaming League? Egy forradalmian új liga, melyet els?dlegesen hazánk játékosai számára nyitunk meg, ám a nyeremény összértéke könnyen idecsalhatja a külföldi csapatokat is, hiszen az összdíjazás nem kevesebb, mint fél millió Forint szezononként. A TGL egy folyamatos ligasorozat lesz, melynek els? szezonja szeptember elején indul és négy különböz? játékban lesz megrendezve: CSS, CS1.6. COD2, COD4. A nagyobb csapatlétszámú játékokban (CSS, CS1.6) rögtön két divízió fog indulni, ezzel lehet?séget adva a kisebb csapatoknak is. Ám ez még koránt sem minden! Az összes szezon végén az els? divízió a rájátszást egy compo lanon fogja játszani Budapesten, és itt d?l el, hogy ki viszi haza a hatalmas pénznyereményt, melyet pontosan játékokra lebontva lejjebb láthattok. Mindemellett folyamatosan keressük a támogatókat és szezonról szezonra próbáljuk b?víteni a nyereményeket, de mondanom se kell, hogy ez rajtatok is múlik! A nyeremények b?vítésén kívül szeretnénk majd a játéklistát is b?víteni, de ez egyel?re a jöv? zenéje. Azok se csüggedjenek, akik a promóciós képek láttán egy új oldalra tippeltek, hiszen a TGL-nek külön oldalt nyitunk, mely jelenleg komoly tesztelési fázisban van, hogy a verseny kezdetére tökéletesen m?ködjön, ám hamarosan ezt is bemutatjuk nektek, mellyel egy id?ben a regisztrációt is megnyitjuk!"
További infromációk a TotalGaming.hu oldalon. |
|
CoD2 AI mászás |
Randall - 2010. August 07. 13:26:33 ·244 megnyitás·
|
Nemrégiben ígértem nektek új tutorialokat, mára törlesztettem is egyet. Akik valaha is próbálkoztak singleplayer pályaszerkesztéssel, azok biztosan találkoztak azzal a problémával, hogy az AI-k nem képesek átugrani önállóan a magasabb falakon. A mai tutorialban orvosljuk ezt a problémát és elkészítjük saját animációs scriptünket, valamint megnézzük a legegyszer?bb megoldásokat is, amiket maguk a készít?k ügyködtek nekünk. A tutorial 4 egyszer? lépésben írja le a készítés menetét, képekkel illusztrálva. Amennyiben nem akar sikerülni a dolog olvasás alapján, mellékeltem egy példapályát is az ismertet? mellé.
A tutorialt ITT gyorsan megtekinthetitek. |
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|