Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Új stílus
PetX - 2010. September 22. 16:16:11 ·291 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok!
A mai napon végre elkészültem az honlap kinézetével. Egyenlőre még csak BÉTA állapotban van. Remélem mindenkinek elnyeri a tetszését az új fekete design. Bármi problémát/bugot találtok, írjátk meg a fórumban vagy hozzászólásként a hírhez.

UPDATE:

A honlap mostmár Chrome és IE böngésző alatt is tökéletesen müködik. :)
5 hozzászólás


Fejlesztések
PetX - 2010. September 16. 20:36:47 ·607 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok!
Hamarosan új tartalmakkal bővül a TotalConversion.hu weboldala. Például visszakerül majd egy-két régi tartalom viszont új opciók is lesznek az oldalon. Valamint felújítunk meglévő alkalmazásokat is.
Igyekszünk minél hamarabb elkészülni vele.

UPDATE!

Sziasztok!
A mai napon felújítottam a Felhasználói projectek panelt a főoldalon. Szerintem sokkal jobban néz ki ahogy volt.
A másik nagy újítás hogy sikeresen visszaálítottam a régi Hibabejelentő panelt amit még Brian csinált anno. Edems elvállalta hogy készít egy-két generátort a honlapra.
Holnap még több új ifóval fogok szolgálni. :)

Fontos!

Megkérek minden felhasználót aki rendelkezik saját projecttel, frissítse fel az adatait.
Figyeljetek arra hogy az állapot jelző vmikor bebuggol ezért az állapotot frissítéskor mindig állítsd be!
13 hozzászólás


Call of Duty 6: Gsc fájlok
eDems - 2010. September 13. 19:16:14 ·484 megnyitás· Nyomtatás
Sziasztok.

Ma visszafejtettem a COD6 2 ff fájlját és a tartalmát szeretném megosztani veletek.
Gsc fájlok.
IDE kattintva megtekinthetitek:)

Üdv.: eDem's
3 hozzászólás


TC Fan group
Randall - 2010. August 12. 15:48:50 ·302 megnyitás· Nyomtatás
A mai nap létrejött a TotalConversion rajongói táborának xfire oldala. A csoportba bárki jelentkezhet, így könnyen megtalálhatjátok azokat, akiknek hozzátok hasonló az érdekl?dési körük. Folyamatosan nyomon lehet követni az online és offline tagokat. Továbbá egy oldalon látjátok a játékban lév? tagokat, akikhez pár kattintással csatlakozhattok. A rajongói club vezet?i folyamatosan friss hírekkel látják el az érdekl?d?ket, így ti tudhatjátok el?ször, ha valami történt a csapattal vagy szervereikkel kapcsolatban. A fórumon megbeszélhetitek a többi taggal és az adminokkal az esetleges problémákat, beszélhettek a mindennapos eseményekr?l, a szerverekkel és a közösséggel kapcsolatos dolgokról. Így hát ne habozz, tarts velünk!

Máris jelentkezek a fan clubba!

0 hozzászólás


Paulo 88 tippjei CoDWaW Radianthoz
Randall - 2010. August 11. 20:28:03 ·247 megnyitás· Nyomtatás
Tipp #1
A textúra brushra való igazításához jelöld ki a burshnak azt az oldalát, amelyiken igazítani akarod, majd nyomj ALT + KÖZÉPSŐ KLIKK-et a felületen. Az újonnan igazított felület kijelölve fog maradni, így folytathatod egyből a munkád. Az igazán sima felületek érdekében használd ezt a módszert, és ne feledd el bekapcsolni a lightmaps-et.
  • Ez a tipp nem helyezi el a textúrát a felületen, csupán ráigazítja.
Tipp #2
Ha a dolgok nehezen átláthatóvá kezdenek válni az XY vagy a 3D nézetben, egyszerűen jelöld ki a brushokat/patcheket vagy modelleket amikkel dolgozni akarsz, majd nyomj ALT + H-t. Ez el fog rejteni minden mást, így zavartalanul dolgozhatsz tovább. A dolgok visszafordításához nyomj SHIFT + H-t.

Tipp #3
Amíg nyomva tartod a CTRL + BAL EGÉRGOMB-ot, addig tudod huzogatni egy brush élét.
Tartsd nyomva a fenti billentyű kombinációt, majd húzd a brush élét abba az irány, amerre szeretnéd hogy mozogjon. Ez egy nagyon hasznos funkció akkor, ha a brush szögeit akarod változtatni úgy, hogy közben ne változzon a szélessége.

Tipp #4
Ha simítani akarsz egy curve patch-t, egyszerűen jelöld ki, majd nyomj SHIFT + ]-t. Ez plusz vertexeket fog hozzáadni a patch-hez. Nagyon hasznos, ha simítani akarsz egy boltíven, vagy egy árkon. Ha ki szeretnél venni pár vertexet, úgy nyomj SHIFT + [-t.

Tipp #5
Ha véletlenszerű mérettel és forgatással szeretnél elhelyezni egy modelt, akkor válaszd ki az alábbi eszközöket.



(Random Drop & Drop level to terrain )

Majd
  • Helyezd a modelt oda, ahova másolni szeretnéd.
  • Válaszd ki a modelt.
  • Majd tartsd nyomva a CTRL + ALT kombinációt és kattints oda a 3D nézeten, ahová el akarod helyezni.

Ez nagyon jó fő modellek hozzáadásához.
3 hozzászólás


TotalGaming League
Randall - 2010. August 10. 18:59:56 ·319 megnyitás· Nyomtatás
"Elérkezett a várva várt pillanat. A héten kikerült két promóciós kép most végleg elnyeri értelmét és mindenki megtudja mit hivatott beharangozni. TGL! Ez nem más, mint a TotalGaming League rövidítése. Hogy mi is a TotalGaming League? Egy forradalmian új liga, melyet els?dlegesen hazánk játékosai számára nyitunk meg, ám a nyeremény összértéke könnyen idecsalhatja a külföldi csapatokat is, hiszen az összdíjazás nem kevesebb, mint fél millió Forint szezononként. A TGL egy folyamatos ligasorozat lesz, melynek els? szezonja szeptember elején indul és négy különböz? játékban lesz megrendezve: CSS, CS1.6. COD2, COD4. A nagyobb csapatlétszámú játékokban (CSS, CS1.6) rögtön két divízió fog indulni, ezzel lehet?séget adva a kisebb csapatoknak is. Ám ez még koránt sem minden! Az összes szezon végén az els? divízió a rájátszást egy compo lanon fogja játszani Budapesten, és itt d?l el, hogy ki viszi haza a hatalmas pénznyereményt, melyet pontosan játékokra lebontva lejjebb láthattok. Mindemellett folyamatosan keressük a támogatókat és szezonról szezonra próbáljuk b?víteni a nyereményeket, de mondanom se kell, hogy ez rajtatok is múlik! A nyeremények b?vítésén kívül szeretnénk majd a játéklistát is b?víteni, de ez egyel?re a jöv? zenéje. Azok se csüggedjenek, akik a promóciós képek láttán egy új oldalra tippeltek, hiszen a TGL-nek külön oldalt nyitunk, mely jelenleg komoly tesztelési fázisban van, hogy a verseny kezdetére tökéletesen m?ködjön, ám hamarosan ezt is bemutatjuk nektek, mellyel egy id?ben a regisztrációt is megnyitjuk!"

További infromációk a TotalGaming.hu oldalon.
4 hozzászólás


CoD2 AI mászás
Randall - 2010. August 07. 13:26:33 ·244 megnyitás· Nyomtatás
Nemrégiben ígértem nektek új tutorialokat, mára törlesztettem is egyet. Akik valaha is próbálkoztak singleplayer pályaszerkesztéssel, azok biztosan találkoztak azzal a problémával, hogy az AI-k nem képesek átugrani önállóan a magasabb falakon. A mai tutorialban orvosljuk ezt a problémát és elkészítjük saját animációs scriptünket, valamint megnézzük a legegyszer?bb megoldásokat is, amiket maguk a készít?k ügyködtek nekünk.
A tutorial 4 egyszer? lépésben írja le a készítés menetét, képekkel illusztrálva. Amennyiben nem akar sikerülni a dolog olvasás alapján, mellékeltem egy példapályát is az ismertet? mellé.

A tutorialt ITT gyorsan megtekinthetitek.
0 hozzászólás


Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]