Cikkek: Call of Duty 2 Script |
1. Alapok - randallra vár a szinezése
2. Szintaktika - randallra vár a szinezése
3. Változók - randallra vár a szinezése
4. Operátorok - randallra vár a szinezése
5. Függvények - randallra vár a szinezése
6. Threading
7. Notify, endon és waittill - randallra vár a szinezése
8. Elágazás (if, else if, else, switch) - randallra vár a szinezése
9. Tömbök (vektorok, array) - randallra vár a szinezése
Borosüvegek
Ez a kis script annyit tud, hogy ha a csatolt borosüveg prefabot berakod a mapodra, akkor azt szét lehet lőni, SŐT még meg is lehet inni, és akkor kis ideig "részeg" lesz a fogyasztó :)
Fotocellás ajtók script
Ezzel a kis scriptel, akárhány fotocellás ajtót készíthetünk.
Interaktív aknavető(v. mortar)
Ezt a scriptet oraco bácsi írta még 2006 augusztusában, én az mp_chelm nevű pályájából szedtem ki. A script lényege a következő: Van egy mortar, egy raktár, meg pár becsapódási hely. Ha a játékos elmegy a raktárhoz, és van ott lőszer akkor felvehet 3at, utána oda megy a mortar-hoz és ki tudja lőni őket, amik a becsapódási helyek egyikén felrobban.
Ki-be csukaható ajtók script
Ezzel a kis scriptel, akárhány ki és be csukható ajtót készíthetünk.
Mozgó spawn pontok
Mozgólépcső
Hali! Ebben a kis cikkben bemutatom, hogyan lehet egyszerűen mozgólépcsőket csinálni. Sajnos nem tudtam teljesen automatizálni a scriptet, ezért olyanok vágjanak bele akik már ismerik vmennyire a dolgot, persze így se lesz nehéz. :)
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|