Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Cod2 Base Assault Mód (kezdetek)
Krisz - 2010. December 29. 12:02:27 ·1399 megnyitás· Nyomtatás
Üdv mindenkinek.
Bizonyára észre vettétek, hogy belefogtunk a Base Assault mód elkészítésérbe a
Call of Duty 2 szériához.
Én mivel nem értek a scriptekhez ezért csak egy betöltő csíkot tudtam neki készíteni,
ellenben Szendviccsel aki már nagyon előrehaladott a módot illetően.
Nevezetesen áthozta a bázis modeleket cod2-be, elkészítette nagyjából a játéktípust,
és még sorolhatnám, hogy miket szenvedett egyedül.
De biztató amit eddig készített, hiszen már közel járunk a végéhez.
Van még mit javítani de addig is itt egy kis előzetes videó arról amit Szendvics eddig készített.



Egy kicsit csúszik a hang meg el is megy de ez az xfire.:P
22 hozzászólás


Hozzászólások
#1 | Randall - 2010. December 29. 12:22:54
Nem akarok senkit sem elkeseríteni, de gondolom egyértelmű, hogy addig nem ér semmit a mod, amíg nincsenek normálisan kezelhető járművek. Sad
A linkelésektől ugrálni fog a lövegtorony a tanknál, a lánctalp mozgásáról nem is beszélve. Szóval elég érdekes lesz a megvalósítás, főleg hogy cod2-ben még kevesebb script is van az uo-hoz képest.
#2 | eDems - 2010. December 29. 12:33:21
ő randall ez csak a szervergép "gyengesége miatt van"Grin
#3 | eDems - 2010. December 29. 12:33:41
am szerintem nagyon jóGrin nekem tetszikWink
#4 | Krisz - 2010. December 29. 12:40:38
A tank meg lesz oldva, majd a végén.
Mert először legyen meg a játéktípus rendesen, bug mentesen, aztán jöhetnek a tankok.
Mivel cod 2 spbe vezetsz tankot, forog a torony, megy a lánctalp annyi a különbség h nem thirdpersonba vagy hanem tankon belül így nem látom akadályát annak, hogy ezt ne lehetne átültetni mp-be. Addig is C+ Szendvics
#5 | eDems - 2010. December 29. 12:48:58
de ott aszem vehicle vanGrin
#6 | Richy - 2010. December 29. 12:51:44
közel a végéhez?Grin
#7 | pilotgoofy - 2010. December 29. 12:54:09
helyes megnevezés : WIP (work-in-progress) GrinDD
#8 | Szendvics - 2010. December 29. 13:32:11
Krisz megleptél Smile
Én még bőven nem akartam publikálni róla semmit mert az igaz hogy realítve az elmúlt pár napban sokat tudtam vele haladni, de nem akartam senkit sem csigázni a dologgal...
De mindent összevetve köszi! Smile Egyébként majd lesz mappolási meló a Graydiant megeszi a visszafejtett UOs mappokat, de a COD2es Radiant már nem (pedig az UOs mappokat mindig megnyitja Cry), ha ezt megoldom választhatsz hogy melyik mappal kezdjünk! Smile

Randal elárulom nem az lesz a legnehezebb probléma... hanem a tank, jeepre fizikát érvényessé tegyem (bár egy nagy erejű vízszintes vektorú movegravity még lehet bejön huszárvágásként), de hogy utána hogyan lesznek apróságok megoldva (mint vissza pattan a jeep a szikláról stb, a havon könnyebben körbefordulsz az okés hogy számolok szögeket, logaritmikus, lineáris sebesség / irányváltozásokat csak hogy ez mennyire fogja fogni a szervert azt nem tudom... Egyébként a GAMESTATE pozitív csalódásként ért mert az 1.3 patch 16Kről 128Kra emelte ahol a 6 bázis + vezérlése által hozzáadott 2,3K elhanyagolható Smile

Folytatván: A másik hatalmas probléma az lesz, hogy mondjátok hogy SPből kell áthozni a dolgot... Az egyáltalán nem működik ennek oka hogy az SP-s binárisban (windows usereknek: exe-ben) jóval több parancs van mint az MPben. Például említhetném az UOban ismert settakedamage 2es megfelelőjét: a setcandamage-t.
#9 | zolihunter2010 - 2010. December 29. 15:25:42
@Szendvics - Mivan?
#10 | PetX - 2010. December 29. 22:08:25
Iszonyat jó lesz, még lehet a modern módnál is jobb. Bár az se semmi amiket abba csináltunk. 1 uo-s mapot szívesen elvállalok, ha meg tudom nyitni cod2 radiantban is.
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]