Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
UDK tutorialok
PetX - 2010. October 01. 22:39:23 ·1675 megnyitás· Nyomtatás
TutorialSziasztok!
Gondolom sokan ismeritek az Unreal Engine 3-at. Ilyen motorral müködik a Fallout 3 vagy a Gears of War is. Szerintem ha megkérdeznék valakit az oldalon hogy mi az az UDK, már nem biztos hogy tudná miről is van szó. 2009-ben az Unreal csapata kiadta az Unreal Development Kit-et (Unreal fejlesztői csomag) azaz az UDK-t. Ez maga az UE3 motor.

Remélem sokat rizsásztam, de legalább már mindenki tudja mit is jelent. A lényeg hogy nyitok egy új tutorial kategóriát méghozzá UDK néven (milyen meglepő). Ebben helyet fog kapni jópár saját készítésű UDK-s tutorial, ha lesz időm videotutorial is. Akinek van kedve megtanulni játékot készíteni annak itt a helye. Lépjünk ki a QuakeEngine világából, itt az UE3!

27 hozzászólás


Hozzászólások
#1 | Randall - 2010. October 01. 22:59:51
Hát én maradok a q3-nál, továbbra is az a leglogikusabb engine.
#2 | eDems - 2010. October 01. 23:14:18
"leglogikusabb engine" xD likeGrin
#3 | eDems - 2010. October 01. 23:15:38
maradok randallnálGrin inkább cod motor kéne:$
#4 | Szendvics - 2010. October 01. 23:48:02
Nem tudom, UDKhoz nem volt szerencsém!
Source engine is tetszik csak ne kellene a Steam. Amit most nézegettem azaz Ogre3Dből tovább fejlesztett NeoAxis motor... megnézem aztán meglátjuk Smile
Edems: Cod motor van cod2től...
#5 | Szendvics - 2010. October 02. 00:11:41
Jah és már shoutboxban linkeltem: http://upload.wik...ee.svg.png

(jah mintha rossz lenne a szerkesztés Smile )
#6 | zolihunter2010 - 2010. October 02. 06:59:23
Nem.UDK a jó szerkesztő.Rombolható falhoz nem kell script.2 perc alatt kész.Ellenség 5 perc alatt.De a nehezebb jelenetekhez sok sok script és idő kell.......De én várom a tutorialokat!
#7 | PetX - 2010. October 02. 09:44:06
Ez a jó benne, és a scriptelés is egyeszű, csak vonalakat kell kötögetni egyik mezőből a másikba. És a botok is elég okosak...
#8 | Szendvics - 2010. October 02. 11:13:29
Jól van Java C++ szintű az egész motor ami előny a bumpmappingnak is örülök, illetve lehet vele egészen rendsen renderelni azért a chinematic rendszer az oda ütött Smile Az is tetszett hogy az objektumokat UML rendszerben lehet készíteni. Milyen játékra is gondoltál?
#9 | Szendvics - 2010. October 02. 11:31:38
1 dolgot nem láttam cross-platform? http://www.neoaxi... most velük kísérletezek!
#10 | zolihunter2010 - 2010. October 02. 11:32:47
Turok 2010 is ezzel készült.Bizonyíték:
http://www.sg.hu/...0466/turok
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]