Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Cod2 Base Assault Mód (kezdetek)
Krisz - 2010. December 29. 12:02:27 ·1401 megnyitás· Nyomtatás
Üdv mindenkinek.
Bizonyára észre vettétek, hogy belefogtunk a Base Assault mód elkészítésérbe a
Call of Duty 2 szériához.
Én mivel nem értek a scriptekhez ezért csak egy betöltő csíkot tudtam neki készíteni,
ellenben Szendviccsel aki már nagyon előrehaladott a módot illetően.
Nevezetesen áthozta a bázis modeleket cod2-be, elkészítette nagyjából a játéktípust,
és még sorolhatnám, hogy miket szenvedett egyedül.
De biztató amit eddig készített, hiszen már közel járunk a végéhez.
Van még mit javítani de addig is itt egy kis előzetes videó arról amit Szendvics eddig készített.



Egy kicsit csúszik a hang meg el is megy de ez az xfire.:P
22 hozzászólás


Hozzászólások
#11 | Richy - 2010. December 29. 23:57:25
még mindig ott tartok hogy szerintem a tanknál kell kezdeni vagyis a járműveknél mert ha az nem sikerül akkor értelmetlen az összes többi munka
#12 | eDems - 2010. December 30. 00:09:38
szerintem írjuk egy új game engine-t: d
#13 | Szendvics - 2010. December 30. 01:45:02
Richy én meg még mindig azt modnom hogy most kezdtem el COD2vel foglalkozni és meg kell szoknom a különbségeket!
Egyébként akár hiszed akár nem van olyan variációja BASnak UOban amikor bazookával és arty-val nyomul a gyalogság Smile
7-8 bugot befoltozam Smile
Találtam plusz 5-t...
Mivel van egy-kettő elsőre fogósabbnak tűnő nyitottam topicot...
#14 | Krisz - 2010. December 30. 11:14:23
Üdv.
Azt hiszem az a bazookás szerver a
Texas Milicia Bas No Tanks néven fut vagy legalábbis hasonló.
És én is azt mondom, hogy előbb legyen meg a gametype aztán jöhetnek a járművek.
@Szendvics
Csak azért raktam ki hírbe, mert amit eddig összehoztál az nem kis dolog, illetve szerettem volna megmutatni a többieknek, hogy a BAS mód hogyan is fog kinézni a gyakorlatban egyenlőre tankok nélkül. Most megpróbálok ráfeküdni a járművekre. Megnézem, hogy uoban milyen scriptek vonatkoznak a járművekre. Most hirtelen az a probléma jut eszembe, hogy meg kell adni a vehicletype-ot. Na ezt nemtom, hogy honnan szedi össze a cod de gondolom, hogy ennek alapján azonosítja be, hogy milyen járműről van szó és rendeli hozzá a scripeket esetleg animtree-t. Sphez cod2ben tuti h van tankhoz de mphez sztem nincs, ezért valami uo-s import lesz amit most gondolok. Könnyebb lenne a dolgom, ha tudnám, hogy mik szükségesek egy járműhöz... gondolok itt scriptek fajátira,(mg,turret,respawn) animtree (ha kell), és ezzel kifogytam az ötletekből.
#15 | Szendvics - 2010. December 30. 11:27:07
Persze persze értem én csak kevésbé bugosat akartam mutatni!

A járműveknek meg majd neki állok a játékmódnak meg már látni a végét! Smile
#16 | Krisz - 2010. December 30. 11:39:08
Szenvics
A járműveknek meg majd neki állok a játékmódnak meg már látni a végét!


Azért nekem is adj feladatot Grin. biztos van olyan amit meg tudok csinálni. És akkor már neked nem kell vele dolgozni.

Még ezek a bázis ikonok jutnak hirtelen eszembe, meg a telepítéskor elindul rajtuk az "óra mutató". Ezt megpróbálom megkeresni.
#17 | Szendvics - 2010. December 30. 11:52:03
Már exportáltam őket csak lusta voltam megírni hozzá a függvényeket ezek és 1-2 hasonló dolog ami hiányzik.. Meg bugokat javítani aztán tesztelni, ha a játék részei (spawnpontok rendszere, bunkerek rendben lesznek akkor lehet mappolni...)
Addig vadásznál minden nemzethez (ge, rus, uk, us) zárózenét mint UOban max 20-25 másodperc hosszúságban Smile (nekem nincs türelmem hozzá)
Olyasmi mint némethez a panzelied oroszhoz a katyusa vagy hasonló Smile
#18 | Krisz - 2010. December 30. 12:28:22
oks
Milyen hosszú legyen?
Mert nekem már alapból van 3 amit leszedtem csak ezek kb 2perc körüliek.
Esetleg össze lehet vágni (refrén stb.).
Kiterjesztése mp3,wav?
#19 | eDems - 2010. December 30. 12:56:08
wav
#20 | Szendvics - 2010. December 30. 13:34:56
mp3 (512kb/s) és legyen 20-25 mp mert 15mp a várakozás a kör újraindítására és ha vége van akkor +10mp a pontok mutatása! Ezeken lehet állítani nyugodtan Smile

Meg ha akarod még szerkeszthetsz győzelmi hudokat népekhez 512*256 méretben, ha nem jók az UOsok! Smile
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]