Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
AI Kutyák Berakása
Szükséges:
1. Játszható map a radiantban (Lehetőleg bezárt skybox ,worldspawn beállítások).
2. "info_player_start" (Jobb klikk a 2D képernyőb majd info->player_start,úgy tegyük le hogy legyen föld fölött és ne érjen/legyen semmilyen más tárgyban.

Klikk a 2D képernyőre és "actor>enemy>dog". Tedd a kutyát/kutyákat oda ahova akarod. (Tehetsz bármennyit de a limit 32!!!)

Tegyél le néhány path_node-t (Jobklikk a 2D képernyőn majd "node>path_node").

De a kutyák még nem spawnolnak.Ha akarod hogy amikor a pálya indul és jöjjenek a kutyák akkor csináld meg ezt:
Csinálj egy triggert, használj trigger textúrátés jobbklikk trigger->trigger_multiple . Válazd ki a triggert és nyomd meg az N gombotés jelöld be a "trigger_spawner"-t. Válassz bármennyi kutyát majd N és jelöld be a Spawner-t.

Ha 1 trigger ki van jelölve akkor jelölj ki egy kutyát éss nyomd meg a W-t.És így tovább Trigger->kutya Trigger->kutya....Amennyi kutyát raktál a pályára.


Konvertáld át a pályát, és szerkezd meg a ("Update Zone_source") fájlt. Ha még nincs ilyen,akkor klikkelj a Build Fast File-ra.

Ezt másold a jobb oldali helyre:

[code]
ignore,code_post_gfx
ignore,common
col_map_sp,maps/MAPNAME.d3dbsp
rawfile,maps/MAPNAME.gsc
localize,test3
sound,common,MAPNAME,!all_sp
sound,generic,MAPNAME,!all_sp
sound,voiceovers,MAPNAME,!all_sp
sound,requests,MAPNAME,!all_sp
rawfile,animscripts/dog_combat.gsc
rawfile,animscripts/dog_death.gsc
rawfile,animscripts/dog_init.gsc
rawfile,animscripts/dog_pain.gsc
rawfile,animscripts/dog_move.gsc
rawfile,animscripts/dog_scripted.gsc
rawfile,animscripts/dog_stop.gsc
rawfile,animscripts/dog_flashed.gsc
xanim,ai_attacked_german_shepherd_05_death_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_04_getup_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_04_middle_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_03_shoot_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_03_push_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_02_getup_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_02_idle_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_01_start_a
xanim,german_shepherd_player_neck_miss
xanim,german_shepherd_player_neck_snap
xanim,german_shepherd_walk
xanim,german_shepherd_traverse_up_80
xanim,german_shepherd_traverse_up_40
xanim,german_shepherd_traverse_down_40
xanim,german_shepherd_attack_player_miss_turnl
xanim,german_shepherd_attack_player_miss_turnr
xanim,german_shepherd_attack_ai_05_kill_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_04_middle_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_03_shot_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_03_pushed_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_02_idle_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_01_start_a
xanim,german_shepherd_run_flashbang
xanim,german_shepherd_run_stop
xanim,german_shepherd_run_pain
xanim,german_shepherd_run_jump_window_40
xanim,german_shepherd_run_jump_40
xanim,german_shepherd_run_attack
xanim,german_shepherd_attack_player_miss
xanim,german_shepherd_run_lean_r
xanim,german_shepherd_run_lean_l
xanim,german_shepherd_run
xanim,german_shepherd_run_start
xanim,german_shepherd_attackidle_growl
xanim,german_shepherd_attackidle_bark
xanim,german_shepherd_attackidle
xanim,german_shepherd_idle
xanim,german_shepherd_death_front
xanim,german_shepherd_attack_player_late
xanim,german_shepherd_attack_player
xanim,german_shepherd_attack_look_up
xanim,german_shepherd_look_up
xanim,german_shepherd_attack_look_left
xanim,german_shepherd_look_left
xanim,german_shepherd_attack_look_right
xanim,german_shepherd_look_right
xanim,german_shepherd_attack_look_down
xanim,german_shepherd_look_down
xanim,void_loop
xanim,player_view_dog_knockdown_neck_miss
xanim,player_view_dog_knockdown_neck_snap
xanim,player_view_dog_knockdown_saved
xanim,player_view_dog_knockdown_late
xanim,player_view_dog_knockdown
weapon,sp/mp5
xmodel,weapon_mp5
xmodel,viewmodel_mp5
sound,ru_battlechatter,mapname,all_sp
sound,uk_battlechatter,mapname,all_sp
xmodel,viewmodel_base_character
xmodel,viewmodel_base_viewhands
fx,impacts/deathfx_dogbite
fx,impacts/deathfx_bloodpool_view
material,hud_dog_melee
xmodel,viewhands_player_sas_woodland
[/code]

(Nevezd át a "MAPNAME" nevet a te pályád nevére)

Láthatod hogy ez betölti az mp5-ös fegyvert (weapon,sp/mp5) Ez az alap fegyver. Ez betölti a kutyáknak az animációt, és betölti még a halál/kés támadást (fx,impacts/deathfx_dogbite fx,impacts/deathfx_bloodpool_view)Ha ez nincs benne,és a kutya leterít a földre,akkor kifagy a játék

Szükséged van egy Script fájlra:: (ami a "maps" mappában van és a neve:MAPNAME.gsc
Ezeket másold bele:

[code]
#include maps\_utility;
#include maps\_anim;
#include common_scripts\utility;
#using_animtree( "generic_human" );

main()
{
maps\_load::main();
maps\_load::set_player_viewhand_model("viewhands_player_sas_woodland");
}
[/code]


Már csak 1 lépés van hátra,szükséged van több SP szkriptre a te "raw" mappádban::

http://www.novemberdobby.com/files/rips/4rip.zip

(Köszönet NovemberDobby-nak)


Úgy telepítsd hogy berakod a "raw"mappába(mindet). Építsd Újra a Fast File-t és kattints a Run Map-ra.

Nézd meg hogy az 'animscripts' mappa bele e került a raw mappába.

Hibák// Az első tesztnél normálisan indítsd a mapot ne jelölj be alul semmit!!!!.

Hiba// Script compile error #? utility? Ha kapsz egy konvertálási hibát hogy az utility fájl nem jó "#"

Menj a raw/maps mappába és keresd meg a _colors.gsc-t

Cseréld ki a kezdődő szöveget a következőre: "include maps\_utility;" to "#include maps\_utility;"

Forrás:www.modsonline.com

Beküldte: zolihunter2010
Hozzászólások
Még nem küldtek hozzászólást
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]