Mortar team
Írta: Randall - Dátum: 2010. July 25. 09:25:11
A mortar team egy maximum két személyes csapat, akikre aknavető van bízva. Ebben a tutorialban ennek a készítését tanulhatod meg.



Radiant
  1. Húzz egy brusht, majd csinálj belőle 'trigger_multiple'-t (jobb klikk -> trigger -> multiple). Úgy helyezd el, hogy ha belemész, akkor lendül mozgásba a mortar team. Add meg neki az alábbi értékeket:
    Key: targetname
    Value: mortar_team
  2. Tedd le az actort, majd pipáld ki a SPAWNER-t az entityben. Ha mindent jól csináltál, akkor az actor sárga lett.

    Megjegyzés: A SPAWNER tulajdonságokkal rendelkez? AI-k csak abban az esetben spawnolnak, ha nem látod őket. Így célszerű fal mögé tenni.

    Kösd össze a triggert az actorral, de ne fordítva, különben nem fog működni!
  3. Helyezz el egy pathnode-t oda, ahova szeretnéd, hogy letegye az actor az aknavetőt. Jelöld ki előbb az actort, majd a pathnodet és kösd össze.
  4. Ráadásként meg lehet adni, hogy az AI hova lőjjön. Helyezz el egy script_origint (jobb klikk -> script -> origin). Nem kell neki értékeket megadni. Jelöld ki a pathnodet, majd kösd össze vele.


Script

Nyisd meg a pályád .gsc fájlját, és írd hozzá az alábbi sort:

maps\_mortarteam::main();

PÁLYA LETÖLTÉSE INNEN!