Textúra használata
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 07. 18:11:05
A Caulk fontossága

A pályát kezdetben Caulk textúrával kell felépíteni. A szerkesztőben ez egy látható felszín, tudod szerkeszteni, de a játékban láthatatlan, nem kerül kirajzolásra. Ez miért fontos? Ha a pályádnak van két változata, egy megfelelő Caulkkal és egy nélküle, látni fogod a különbséget az fps-en, mert ha egy textúrát használsz egy felszínen, azt a játék dönti el, hogy látni fogod-e vagy sem. Ha a rejtett területeket Caulkozod, például az épületek nem látszó részeit, vagy a felszín alatti részt, a játék ezeket nem rajzolja ki. Bár a Caulk nélkülözhető, használata mégis ajánlott a minőség érdekében.

Textúra menü


Textúra használata

  1. Használd a szűrőket a textúrák kereséséhez.
  2. Válasszad ki a brushodnak azt az oldalát, amelyiket textúrázni akarod (CTRL+SHIFT+Bal klikk).
  3. Kattints rá a textúrára az ablakban.


Surface inspector