AI Kutyák Berakása
Írta: Szendvics - Dátum: 2010. July 13. 12:56:55
Szükséges:
1. Játszható map a radiantban (Lehetőleg bezárt skybox ,worldspawn beállítások).
2. "info_player_start" (Jobb klikk a 2D képernyőb majd info->player_start,úgy tegyük le hogy legyen föld fölött és ne érjen/legyen semmilyen más tárgyban.
Klikk a 2D képernyőre és "actor>enemy>dog". Tedd a kutyát/kutyákat oda ahova akarod. (Tehetsz bármennyit de a limit 32!!!)
Tegyél le néhány path_node-t (Jobklikk a 2D képernyőn majd "node>path_node").
De a kutyák még nem spawnolnak.Ha akarod hogy amikor a pálya indul és jöjjenek a kutyák akkor csináld meg ezt:
Csinálj egy triggert, használj trigger textúrátés jobbklikk trigger->trigger_multiple . Válazd ki a triggert és nyomd meg az N gombotés jelöld be a "trigger_spawner"-t. Válassz bármennyi kutyát majd N és jelöld be a Spawner-t.
Ha 1 trigger ki van jelölve akkor jelölj ki egy kutyát éss nyomd meg a W-t.És így tovább Trigger->kutya Trigger->kutya....Amennyi kutyát raktál a pályára.
Konvertáld át a pályát, és szerkezd meg a ("Update Zone_source") fájlt. Ha még nincs ilyen,akkor klikkelj a Build Fast File-ra.
Ezt másold a jobb oldali helyre:
[code]
ignore,code_post_gfx
ignore,common
col_map_sp,maps/MAPNAME.d3dbsp
rawfile,maps/MAPNAME.gsc
localize,test3
sound,common,MAPNAME,!all_sp
sound,generic,MAPNAME,!all_sp
sound,voiceovers,MAPNAME,!all_sp
sound,requests,MAPNAME,!all_sp
rawfile,animscripts/dog_combat.gsc
rawfile,animscripts/dog_death.gsc
rawfile,animscripts/dog_init.gsc
rawfile,animscripts/dog_pain.gsc
rawfile,animscripts/dog_move.gsc
rawfile,animscripts/dog_scripted.gsc
rawfile,animscripts/dog_stop.gsc
rawfile,animscripts/dog_flashed.gsc
xanim,ai_attacked_german_shepherd_05_death_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_04_getup_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_04_middle_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_03_shoot_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_03_push_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_02_getup_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_02_idle_a
xanim,ai_attacked_german_shepherd_01_start_a
xanim,german_shepherd_player_neck_miss
xanim,german_shepherd_player_neck_snap
xanim,german_shepherd_walk
xanim,german_shepherd_traverse_up_80
xanim,german_shepherd_traverse_up_40
xanim,german_shepherd_traverse_down_40
xanim,german_shepherd_attack_player_miss_turnl
xanim,german_shepherd_attack_player_miss_turnr
xanim,german_shepherd_attack_ai_05_kill_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_04_middle_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_03_shot_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_03_pushed_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_02_idle_a
xanim,german_shepherd_attack_ai_01_start_a
xanim,german_shepherd_run_flashbang
xanim,german_shepherd_run_stop
xanim,german_shepherd_run_pain
xanim,german_shepherd_run_jump_window_40
xanim,german_shepherd_run_jump_40
xanim,german_shepherd_run_attack
xanim,german_shepherd_attack_player_miss
xanim,german_shepherd_run_lean_r
xanim,german_shepherd_run_lean_l
xanim,german_shepherd_run
xanim,german_shepherd_run_start
xanim,german_shepherd_attackidle_growl
xanim,german_shepherd_attackidle_bark
xanim,german_shepherd_attackidle
xanim,german_shepherd_idle
xanim,german_shepherd_death_front
xanim,german_shepherd_attack_player_late
xanim,german_shepherd_attack_player
xanim,german_shepherd_attack_look_up
xanim,german_shepherd_look_up
xanim,german_shepherd_attack_look_left
xanim,german_shepherd_look_left
xanim,german_shepherd_attack_look_right
xanim,german_shepherd_look_right
xanim,german_shepherd_attack_look_down
xanim,german_shepherd_look_down
xanim,void_loop
xanim,player_view_dog_knockdown_neck_miss
xanim,player_view_dog_knockdown_neck_snap
xanim,player_view_dog_knockdown_saved
xanim,player_view_dog_knockdown_late
xanim,player_view_dog_knockdown
weapon,sp/mp5
xmodel,weapon_mp5
xmodel,viewmodel_mp5
sound,ru_battlechatter,mapname,all_sp
sound,uk_battlechatter,mapname,all_sp
xmodel,viewmodel_base_character
xmodel,viewmodel_base_viewhands
fx,impacts/deathfx_dogbite
fx,impacts/deathfx_bloodpool_view
material,hud_dog_melee
xmodel,viewhands_player_sas_woodland
[/code]
(Nevezd át a "MAPNAME" nevet a te pályád nevére)
Láthatod hogy ez betölti az mp5-ös fegyvert (weapon,sp/mp5) Ez az alap fegyver. Ez betölti a kutyáknak az animációt, és betölti még a halál/kés támadást (fx,impacts/deathfx_dogbite fx,impacts/deathfx_bloodpool_view)Ha ez nincs benne,és a kutya leterít a földre,akkor kifagy a játék
Szükséged van egy Script fájlra:: (ami a "maps" mappában van és a neve:MAPNAME.gsc
Ezeket másold bele:
[code]
#include maps\_utility;
#include maps\_anim;
#include common_scripts\utility;
#using_animtree( "generic_human" );
main()
{
maps\_load::main();
maps\_load::set_player_viewhand_model("viewhands_player_sas_woodland");
}
[/code]
Már csak 1 lépés van hátra,szükséged van több SP szkriptre a te "raw" mappádban::
http://www.novemberdobby.com/files/rips/4rip.zip
(Köszönet NovemberDobby-nak)
Úgy telepítsd hogy berakod a "raw"mappába(mindet). Építsd Újra a Fast File-t és kattints a Run Map-ra.
Nézd meg hogy az 'animscripts' mappa bele e került a raw mappába.
Hibák// Az első tesztnél normálisan indítsd a mapot ne jelölj be alul semmit!!!!.
Hiba// Script compile error #? utility? Ha kapsz egy konvertálási hibát hogy az utility fájl nem jó "#"
Menj a raw/maps mappába és keresd meg a _colors.gsc-t
Cseréld ki a kezdődő szöveget a következőre: "include maps\_utility;" to "#include maps\_utility;"
Forrás:www.modsonline.com
Beküldte: zolihunter2010