A pályaszerkesztő gombjai részletesebben
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 27. 14:24:31
Az előző tutorialban beállítottuk a pályaszerkesztőt, most részletesebben foglakozunk a gombokkal.



Jelmagyarázat

  1. Megnyitás
  2. Mentés
  3. Tükrözi a brusht az x-tengelyen
  4. Forgatja a brusht a brusht az x-tengelyen
  5. Tükrözi a brusht az y tengelyen
  6. Forgatja a brusht az y tengelyen
  7. Tükrözi a brusht a z tengelyen
  8. Forgatja a brusht a z tengelyen
  9. ???
  10. Kijelöli azokat a brushokat, amelyhez érintkezik
  11. Kijelőli azokat a brushokat, amelyen áthalad
  12. Kijelőli azokat a brushokat, amelyet körbevesz
  13. Kivágás: Kivágja azt a részt a brushból, amely belelóg a kijelőlt brushba
  14. ???
  15. Oldalaira bontja a brusht
  16. Clipping: vágás
  17. A brush "vonalait" odaszorítja a rácsozathoz
  18. Textúrák minőségégét lehet beállítani (nem kell változtatni)
  19. ???
  20. ???
  21. Ha nem ebben a nézetben lenne a szerkesztő, akkor itt lehetne váltani a nézetek közt (itt fölösleges, mert mind a 4 ablak megvan)
  22. Ha bekapcsolva van, akkor eltünteti a 3D-s kijelzőn a távolabbi tárgyakat, így csökkenti a pályaszerkesztő rendszerigényét.
  23. Szabad forgatás: a kijelőlt brush-t (vagy modellt) lehet forgatni (gyorsbillentyű: R)
  24. Ha be van kapcsolva, akkor egyenletesen növelheted vagy kicsinyítheted a brusht.
  25. ???
  26. ???
  27. ???
  28. Ha be van kapcsolva, akkor nem lehet kijelölni a 'patch'-eket
  29. Ha be van kapcsolva, akkor a 'patch'-et körbeveszi egy vonal
  30. Ha be van kapcsolva, akkor megjeleníti a 'patch'-ek négyzetrácsait
  31. Bend Mode - segítségével könnyebben készíthetünk kanyart, emelkedő utat stb. (patch-ekből)
  32. ???
  33. ???
  34. ???
  35. ???......