A szerkesztő telepítése, brushok készítése, texturázás
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 27. 14:17:33
Elöszőr is szükséged van két programra:

CoDTools (XP-oprendszerre)
CoDPiler

Indítsd el a pályaszerkesztőt. Kérni fogja a "cod.qe4" fájlt, amit a Tools/bin mappában találsz.
Vmi ilyesmit fogsz látni:



Most menj az 'Edit/Preferences' menübe, és állítsd be így:



Ha megvan akkor indítsd újra a pályaszerkesztőt, hogy életbe lépjenek a változtatások.

Alapok

A Quake3 típusú pályákon majdnem minden brush-okból áll.
A brush készítéséhez vidd a kívánt területre a kurzort, tartsd lenyomva a bal egérgombot és húzd el valamerre.



Minden brushon lehet utólag is változtatni:



A brush-t a szembe, illetve az oldalnézetből tudod emelni.



Ha kész a brush, akkor nyomj egy 'ESC'-et, hogy levedd a kijelőlést (Az ESC levesz minden kijelőlést.)



A brushokat a 'Backspace'-el lehet törölni.

Textúrázás

Minden brushnak kell textúra:
1. Jelöld ki a brusht (SHIFT + bal klikk) és menj a 'Textures' menüpontra.
2. Válassz egy textúracsomagot (pl: Normandy/Wall), majd nyomd meg az 'N' billentyűt (megnyílik az Entity).
3. Itt lépj be a 'Textures' részbe:



Az itt megjelenő Textúrákból válassz egyet, majd tüntesd el az ablakot:



Ha lefagyna a pályaszerkesztő

1. Menj a Futtatásba és írd be: regedit
2. Menj a 'Hkey_current_user/Software' részbe.
3. Töröld ki a CoDRadiant mappát.

Úgy vettem észre, akkor fagy le a szerkesztő, ha letöltesz valamit a codhoz.