Az első szoba, égtextúrák, a kész pálya elmentése
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 27. 13:51:35
Kamera mozgatása
Az első szoba

Készíts egy brush az alábbi értékekkel: 360*360*200 (a számokat a brush szélén látod)



Ha megvan, bontsd oldalaira a brusht.
Vedd le a kijelölést, majd jelöld ki csak a falakat, és adj nekik egy textúrát a 'Normandy/Wall' textúracsomagból.
Most ugyanezt a padlóval ('Normandy/floors') és a plafonnal ('normandy/ceiling', de lehet a floors is).
Most helyezz el egy spawnpontot:
Világítás

Most pedig a legfontosabb: a világítás. Ha belövöd a fényeket (később), akkor minden épületbe kell fény, ami le van zárva.
Világítást a 'jobb gomb -> light'-al tudsz csinálni.
A fénynek tudsz értéket is adni.
Az Entitybe kell írni:
Key: light
Value: [egy szám]//a fény erőssége

Ha megnyomod a 'K'-t, akkor ki tudod választani, hogy milyen színűen világítson a fény.
Ha lépésről lépésre így csináltad akkor kb. ilyesmi fog kijönni:



Égtextúra készítése

Töltsd le ezt a .pk3-at:

SkyTextures <-Ezt rakd a main mappába.

Ekkor megjelenik a 'Textures' menüpontban a 'sky' textúracsomag.

Vond körbe az egész mapot egy nagy brush-al, bontsd oldalaira (Hollow), majd vond be egy általad választott égtextúrával.

A pályák elmentése