Interaktív aknavető(v. mortar)
Írta: Ksisu - Dátum: 2010. March 27. 13:42:50
Ezt a scriptet oraco bácsi írta még 2006 augusztusában, én az mp_chelm nevű pályájából szedtem ki.

A script lényege a következő: Van egy mortar, egy raktár, meg pár becsapódási hely. Ha a játékos elmegy a raktárhoz, és van ott lőszer akkor felvehet 3at, utána oda megy a mortar-hoz és ki tudja lőni őket, amik a becsapódási helyek egyikén felrobban.

1. lépés

Tegyük le egy prop_mortar_case modelt és csináljunk belőle script_modelt. Targetname legyen mortar_full.

Csináljunk köré egy use triggert, Targetname-nek adjuk meg ezt: mortar_ammo_trig.

Ez lesz a raktár.

Tegyük le egy prop_mortar modelt. A csövének a végéhez tegyünk le egy script origint(jobb klikk>script>origin). Targetname legyen mortar_smoke.

Csináljunk köré egy use triggert, Targetname-nek adjuk meg ezt: mortar_trig.

Ez az aknavető, most következzenek a becsapódási helyek:

Tegyünk le egy script_origint, Targetname-nek meg adjuk meg: mortar_hit. Ezt lemásolhatjuk és lerakhatjuk több helyre is.

2. lépés
Töltsd le a scriptjét és másold be az IWD/maps/mp/ mappába.

Ha megnyitod pár dolgot beállíthatsz:
level.mortar_ammo - maximum mennyi akna legyen a raktárban
level.mortar_respawn - hány másodpercenként legyen plusz egy akna a raktárban

3. lépés
A pályád fő GSC-jében meghívod a scriptet így:
maps\mp\playeraknaveto::main();