Ki-be csukaható ajtók script
Írta: Ksisu - Dátum: 2010. March 27. 13:29:41
Ezzel a kis scriptel, akárhány ki és be csukható ajtót készíthetünk.

1. lépés a radiantban megcsinálni az ajtókat, és köré egy triggert.
Készítsünk egy sima brush-t. Az egyik szélén, a tetejétől az aljáig legyen egy vékony origin terxturájú brush is.
Jelöljük ki mindkettőt csináljunk belőle script_brushmodelt. Majd targetname legyen ajtop vagy ajton attól függően hogy pozitív irányba vagy negatív irányba akarod, hogy nyíljon az ajtó.
Most az ajtó köré csináljunk egy use triggert(megcsinálod brusht utána jobbklikk>trigger>use).
Szüntessük meg a kijelölést, majd először az ajtót, majd a triggert jelöljük ki és nyomjunk W-t.

2. lépés
Töltsd le a scriptjét és másold be az IWD/maps/mp/ mappába.


Ha megnyitod, beállíthatod a kinyitás sebességét itt:
level.sebesseg

3. lépés
A pályád fő GSC-jében meghívod a scriptet így:
maps\mp\ajto::main();

2010 Ksisu - TotalConversion.hu