Modellek berakása a pályaszerkesztőbe
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 27. 13:20:28
Modellek elhelyezése a pályaszerkesztőben
előkészületek:
Nyisd meg a pak0.pk3-at (CoD/main mappa).
Másold ki az 'xmodel' mappát a CoD/main mappába:

A pályaszerkesztőben
1. Jobb gomb -> misc -> model.
2. Megnyílik egy 'Megnyitás' ablak, menj az xmodel mappába és válassz ki egy modellt.
Most vagy bejön a model vagy nem.
Ha bejön akkor kész.
--------------------------------------------------
3. Ha nem, akkor nyisd meg az Entityt (N) és keresd ezt a sort:
Key: model
Value: c:/programfiles/callofduty/xmodel/[model neve]
Változtasd erre:
Key: model
Value: xmodel/[model neve]
Megjegyzés: Itt *chm kiterjesztésű fájl amiben ABC sorrendben benne vannak a modellek képei.
CoDModels.chm
UO esetén, a pakuo4.pk3-ból másold ki az 'xmodel' mappát rakd az 'uo' mappába és a main/pak0.pk3 ból kimásolt 'xmodel' mappát is rakd be 'uo' mappába.