tűz
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 27. 10:23:28
Én most a nehezebb, de könnyebben átlátható módszert fogom bemutatni.

1. Készítsd elő a pályának azt a részet ahova a tüzet szeretnéd: ahol a tűz lesz oda rakj egy fényforrást, hogy világítson a tűz.



2. Vidd az egeret oda ahova a tűzet szeretnéd (először a felülnézeti képen):



3. Olvasd le alul a koordinátákat (az X és az Y-t):

4. Most ugyanezt csináld meg még egyszer, csak most a szembe vagy oldalnézeti képernyőn (csak a Z-t olvasd le):

5. Most van 3 szám (az enyémen): X: 1320 Y: 408 Z: 80

Nyisd meg a GSC fájlodat és másold be (a mapsmp_load::main(); alá):
SP:
mapspályanév_fx::main();

MP:
mapsmppályanév_fx::main();
(a pályanév helyére a .bsp fájl neve kerüljön)

6. Készíts egy 'új szöveges dokumentum.txt'-t és nevezd át 'pályanév_fx.gsc'-re (a pályanév helyére a .bsp fájl neve kerüljön).

7. Írd bele a következőt:

main()
{
precacheFX();
spawnWorldFX();
}

precacheFX()
{
level._effect["fire"] = loadfx ("fx/fire/tinybon.efx");
}

spawnWorldFX()
{
mapsmp_fx::loopfx("fire", (1322, 406, 79), 0.8);
//SP esetén: maps_fx::loopfx("fire", (1322, 406, 79), 0.8);
}

A vastagon szedett részbe kell beleírni a koordinátákat
Elöszőr a X-t utána a Y-t és legvégül a Z-t.
Ezzel a módszerrel egy pályára több effekt is rakható, és mégis át lehet majd látni.