DeFrag pályakészítés
Írta: Randall - Dátum: 2010. July 18. 12:21:25
A napokban elkészült a defrag mod, amely egy extrém jump modot foglal magába, magasabb ugrással. De akadt egy kis gond: extrém modhoz extrém pályákra van szükség. Egy pályakészítésre szeretném felhívni ezzel a figyelmeteket, ahol jump mapokat kell csinálni. Ezek felkerülnek a szerverre, ahol 16-an tudják élvezni egyszerre a pályák nyújtotta nehézségeket.
No de minek is kell szerepelni a pályán?
Mivel ez egy jump map, els?sorban akadályoknak. A mod különlegessége viszont új arányokat kíván.
Egy könny? szint? ugrás 285 egység magas falat igényel, míg egy nehezebb 300-at. Így a fal magassága maximum 310 egység lehet.
A magassággal együtt a távolság is a többszörösére növekedett. A mod egy 850 egység széles szakadék átugrását teszi lehet?vé, ami nehéznek mondható. Egy könnyebb távolság ~800 egység széles.
A mod további különlegessége, hogy a pálya végére egy script_origin-t kell tenni, amelynek "targetname";"ending" értékeket kell megadni. Ez további scriptek futtatását biztosítja a modban. A .gsc fájlokban nincs szükség plusz scripteket írni, az értékeket a mod kezeli.
Eme egyszer? pályákat egy teljesen kezd? mapper is könnyedén megvalósítja percek alatt, szóval nem kell napokig tartó mappolásra gondolni.
A kritériumok még egyszer:
Magasság: 290-310 egység
Távolság: 800-850 egység
Pálya végén script_origin (jobb klikk 2D-n és script -> origin) és add meg neki az értékeket:
key: targetname
value: ending
Hozzáf?zés: Ne mindenki a nehezen leküzdhet? akadályokon törje a fejét, hiszen könnyen a pálya élvezhet?ségének a rovására mehet.
További kérdésekért forduljatok Casperhez xfire-n: hungariancasper
DeFrag szerver ip címe: 87.229.7.179:28963