Search and Destroy
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 27. 09:30:37
Ebben a leckében megtanulhatod, hogy hogyan készíthetsz mapokat a legnépszerübb játékmódhoz.

1. először rakj le kb 16- 16 szövetséges és német kedzőpontot:
és egy
2. Rakd le azt a modellt amit fel kell robbantani.
script -> model:



Írd be a Entitybe:
Key: script_exploder
Value: 1

Key: script_noteworthy
Value: 1

3. Rakj le egy modellt pontosan az előzőre. A robbanás után ez a modell fog látszódni.



4. Írd be az Entitybe ugyanazt mint az elöző modellhez, csak ennyit írj még hozzá:
Key: targetname
Value: exploder

5. Készíts egy kis brusht (16 x 16 kb) a modellek közepére, 'common/origin' textúrával. Ez adja meg az objektív helyét. (Kis csillag a térképen.)

6. Utána készíts egy nagy brusht 'common/trigger' textúrával. Ezen belül lehet majd letenni a bombát.
Jelöld ki a triggert és az origint, jobb gomb -> trigger -> multiple.
Írd be az Entitybe:
Key: script_gameobjectname
Value: bombzone

Key: targetname
Value: bombzone_A

Key: script_noteworthy
Value: 1

Key: target
Value: origin_A

Rakj egy script -> origint a trigger elé.
Írd be az Entitybe:
Key: targetname
Value: origin_A

Rakj egy script -> model/FX-et és írd be az Entitybe:
Key: script_exploder
Value: 1

Key: script_noteworthy
Value: 1

Key: script_fxid
Value: tank

Key: target
Value: FX_A

Készíts még egy script_origin-t. Entitybe:
Key: targetname
Value: FX_A

7. Ezzel kész is az A bombalerakó.
Ugyanígy csináld meg a B-t csak az összes helyen az A helyett B-t írj.
(pl: targetname - bombzone_B, origin_B stb...)
A script_exploder és a script_noteworthy értéke 2 legyen.

8. Ezzel kész is a két bombalerakó. A játékban az összes script_model nem szilárd modell, ezért körbe kell vonni egy 'common/clip_metal' textúrával.
Ahhoz, hogy a védekező csapat le tudja szerelni a bombát csinálj egy 16 X 16 X 16 brusht 'common/trigger' textúrával, és az aljára egy 4X4X4 brusht 'common/origin' textúrával. Jelöld ki mindkettőt: jobb gomb -> trigger -> lookat
Írd be az Entitybe:
Key: targetname
Value: bombtrigger

Key: script_gameobjectname
Value: bombzone



Ezt bárhova rakhatod, például a magasba, ahol nem zavar a szerkesztésben.


Ezzel kész is a Radiantos része.

1. Nyisd meg a GSC-det és ha nincs akkor rakd bele a következőket:

game["allies"] = "american";
game["axis"] = "german";

game["attackers"] = "allies";
game["defenders"] = "axis";

Írd be a maps\mp\_load::main(); rész alá:

maps\mp\pályanév_fx::main();

2. Zárd be a GSC-t és ha még nincs _FX.GSC-d akkor készíts egy Új szöveges dokumentumot és nevezd át 'pályanév_fx.gsc'-re.
Írd bele:

main()
{
precacheFX();
spawnWorldFX();
}

precacheFX()
{
level._effect["tank"] = loadfx("fx/explosions/explosion1_nolight.efx");
}

spawnWorldFX()
{
}

Ha már van _FX.GSC-d, akkor csak illeszd a precacheFX részbe:

level._effect["tank"] = loadfx("fx/explosions/explosion1_nolight.efx");