Megadott játékmódban megjelenő brushok/modellek
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 27. 08:45:10
Áttekintés

Bizonyára mindenki emlékszik a dawnvillen vagy a harboron lévő ajtóra, ami csak SD játékmódban látszik. Annak az elkészítési módját írom le.

Csak SD játékmódban látszó brush
  1. Készíts egy tetszőleges brusht.
  2. Jelöld ki, jobb gomb -> script-> brushmodel.
  3. Írd be az Entitybe:
    key: script_gameobjectname
    value: sd (bármilyen játékmód beírható: dm, tdm, bel, hq, sd, re)
  4. Kész

Csak SD játékmódban látszó modell
  1. Jobb gomb -> script -> model. Rakj le egy tetszőleges modellt.
  2. Készíts köré egy 'common/clip' texturát. Ezt csináld meg úgy, hogy csak abban a játékmódban látszódjon, mint a modelled.
  3. Jelöld ki a modellt és írd be az entitybe:
    key: script_gameobjectname
    value: sd
  4. Kész