GSC fájl (MP & SP)
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 13. 10:51:55
Áttekintés

Minden pálya működéséhez szükséges egy .gsc kiterjesztésű szöveges fájl, ami a scripteket tartalmazza. Ezek a scriptek lehetnek a pálya működéséhez elengedhetetlen beállítások, mint például a nemzetek meghatározása. Továbbá a .gsc fájlokban határozhatod meg az effektek pozícióit, vagy hivatkozhatsz a .map fájlban elnevezett entitásokra.
Egyjátékos, illetve többjátékos játékmódokban más-más scriptekre van szükséged.

Multiplayer .gsc fájl

main() 
{
maps\mp\_load::main();

setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
// setCullFog(0, 16500, 0.55, 0.6, 0.55, 0);
ambientPlay("ambient_pályanév");
game["allies"] = "american";
game["axis"] = "german";
game["attackers"] = "allies";
game["defenders"] = "axis";
game["american_soldiertype"] = "normandy";
game["german_soldiertype"] = "normandy";
setCvar("r_glowbloomintensity0", ".25");
setCvar("r_glowbloomintensity1", ".25");
setcvar("r_glowskybleedintensity0",".3");
}

Ez egy teljesen alap .gsc fájl, csak a lényegesebb scripteket tartalmazzák.
Singleplayer .gsc fájl

main()
{
maps\_load::main();
level.player takeallweapons();
level.player giveWeapon ("m1garand");
level.player giveWeapon ("colt");
level.player giveWeapon ("fraggrenade");
level.player switchToWeapon ("m1garand");
}
Miután kész vagy, mentsd el pályanév.gsc néven a fájlt, és helyezd multiplayer esetében a maps/mp mappába, singleplayer esetében a maps mappába.