A 'Textúra készítése' leckében tanult módon készítsd el Photoshopban a betöltő képet. A textúrákkal ellentétben a javasolt képméret minimum 1024, maximum 2048 pixel. Az optimális képméret az 1024*1024. Ha elkészültél a képpel, mentsed el .dds formátumba a már megtanult módon, loadscreen_pályanév néven.
Asset Manager
Hozz létre egy új materialt, a neve egyezzen a képed nevével (loadscreen_pályanév). Az alábbi kép szerint töltsd ki a táblázatot.
Mentsd el valamilyen néven, majd konvertáld le (F10).
Elhelyezkedés a mappában
Az Asset Manager generálni fog egy material és egy .iwi fájlt. Az előbbit a materails mappában, az utóbbit az images mappában kell elhelyezned.
pályanév.iwd
images
loadscreen_pályanév.iwi
materials
loadscreen_pályanév
Multiplayer
A betöltő kép még nem fog megjelenni, szükség van egy .csv fájlra, ami hivatkozik a képre. A fájlt a maps/mp mappában helyezzed el. A fájl tartalma:
levelBriefing,loadscreen_pályádneve
A .csv fájlt a maps/mp mappába mentsd el pályanév.csv néven.
mp_pályanév.iwd
maps
mp
mp_pályanév.csv
Singleplayer
Szintúgy szükség van .csv fájlra, de azt a maps mappába tedd. A fájl tartalma bővül két sorral.
levelBriefing,loadscreen_pályádneve
victoryBackdrop,victory_<győzelem>
defeatBackdrop,defeat_<vereség>
A <győzelem> helyére írd be győzelemnél megjeleníteni kívánt kép nevét. (pl. american, british, russian)
A <vereség> helyére írd be vereségnél megjeleníteni kívánt kép nevét. (pl. american, british, russian)
A .csv fájlt a maps mappába mentsd el pályanév.csv néven.