Betöltő képernyő készítése
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 13. 10:37:05
Photoshop

A 'Textúra készítése' leckében tanult módon készítsd el Photoshopban a betöltő képet. A textúrákkal ellentétben a javasolt képméret minimum 1024, maximum 2048 pixel. Az optimális képméret az 1024*1024.
Ha elkészültél a képpel, mentsed el .dds formátumba a már megtanult módon, loadscreen_pályanév néven.

Asset Manager

Hozz létre egy új materialt, a neve egyezzen a képed nevével (loadscreen_pályanév). Az alábbi kép szerint töltsd ki a táblázatot.



Mentsd el valamilyen néven, majd konvertáld le (F10).

Elhelyezkedés a mappában

Az Asset Manager generálni fog egy material és egy .iwi fájlt. Az előbbit a materails mappában, az utóbbit az images mappában kell elhelyezned.

pályanév.iwd
  • images
    • loadscreen_pályanév.iwi
  • materials
    • loadscreen_pályanév

Multiplayer


A betöltő kép még nem fog megjelenni, szükség van egy .csv fájlra, ami hivatkozik a képre. A fájlt a maps/mp mappában helyezzed el. A fájl tartalma:

levelBriefing,loadscreen_pályádneve

A .csv fájlt a maps/mp mappába mentsd el pályanév.csv néven.

mp_pályanév.iwd
  • maps
    • mp
      • mp_pályanév.csv

Singleplayer

Szintúgy szükség van .csv fájlra, de azt a maps mappába tedd. A fájl tartalma bővül két sorral.

levelBriefing,loadscreen_pályádneve
victoryBackdrop,victory_<győzelem>
defeatBackdrop,defeat_<vereség>


A .csv fájlt a maps mappába mentsd el pályanév.csv néven.

pályanév.iwd
  • maps
    • pályanév.csv