Textúra készítése
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 13. 10:12:16
Szükséges programok

Mielőtt nekiállnál egy egyedi textúra készítéséhez, szükséged lesz az Adobe Photoshop programra és annak egy .dds pluginjára. A DDS Plugin legfrissebb verzióját letöltheted innen.

Photoshop

A plugin telepítése után nyisd meg a Photoshopot.

1. Nyiss egy új oldalt.
2. Tetszés szerint szerkeszd a képedet.



3. Mentsd el .dds formátumba a Call of Duty 2 mappán belül.
4. Felugrik egy ablak, az alábbi kép szerint töltsd ki.



5. Bezárhatod a Photoshopot.

Asset Manager

Az Asset Manager egy Call of Duty-hoz készített konvertáló program. A képeken keresztül, a modelleken át, a fegyverek beállításáig mindent le tudsz konvertálni egyszerűen.
A textúráknak két fájljuk van:
6. Nyisd meg az Asset Managert. (Call of Duty 2/bin/asset_manager.exe)
7. Válaszd ki a material-t és kattints a New Entry gombra. Felugrik egy kisebb ablak, írd bele a .dds fájlod nevét. Okézd le.



8. Az alábbi kép alapján töltsd ki a táblázatot.


9. Mentsd el a munkád, majd 'PC Convert -> Current Asset Only (F10)'. A felugró fekete ablak lekonvertálja a fájlt, a fordítás végeztével nyomj meg egy gombot.
10. Kaptál egy .iwi fájlt az images mappádba, és egy anyag fájlt (nincs kiterjesztése) a materials mappádba.