Effektek hozzáadása
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 12. 21:03:21
FX készítése

1. Nyiss egy új szöveges állományt és másold bele az alábbi scriptet.

main()
{
        precacheFX();
        spawnFX();
}
 
precacheFX()
{
        level._effect["fire"] = loadfx("fx/fire/halftrack_fire.efx");
}
 
spawnFX()
{
        maps\mp\_fx::loopfx("fire", (0, 0, 0), 1);
}

2. Mentsd el a fájlt mp_pályádneve_fx.gsc néven.
3. A lenti sort írd hozzá az mp_pályádneve.gsc fájlhoz a 'maps\mp\_load::main();' sor alá.

maps\mp\mp_pályádneve_fx::main();

4. Frissítsd az IWD fájlod, és kész.

FX .GSC leírása

1. main() tartomány

main()
{
        precacheFX();
        spawnFX();
}

Megjegyzés: Egy tartományba is tömörítheted az összes effektet, de tanácsos legalább két részre bontani őket.

2. precacheFX() tartomány

precacheFX()
{
        level._effect["fire"] = loadfx("fx/fire/halftrack_fire.efx");
}

3. spawnFX() tartomány

spawnFX()
{
        maps\mp\_fx::loopfx("fire", (0, 0, 0), 1);
}