Compile Tools használata
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 12. 20:50:59


Áttekintés

Miután elkészítetted a pályádat, le kell kompilálnod, hogy tudj rajta játszani a játékban. A program a .map fájlból .d3dbsp fájlt csinál, ami tárolja a pályád geometriáját, modelljeit és entitásait. Az entitásokba beletartoznak a fények, árnyékok is. A kezelőfelületen be tudod állítani, hogy a program a pályának mely részeit konvertálja.

BSP beállítások (BSP Options)

Fény beállítások (Light Options)

Mi az a Grid?

Az entitások (modellek, játékosok, AI-k) mind használnak fényeket, árnyékokat. Az összetettebb pályákon (ellentétben a kicsi tesztpályákkal) a program kiszámolja, hogy melyik entitás igényel sok munkát.
A Grid megakadályozza, hogy a motornak valós időben kelljen kirajzolnia ezeket a fényeket, ezért hozzáadja a BSP-hez, pályanév.grid fájl néven.
Ha a pályádon létrehoztál vagy módosítottad a rácshálót, akkor azt újra kell kompilálni.