Helyi fények
Írta: Randall - Dátum: 2010. March 12. 17:48:12
Áttekintés

Helyi fényeket fényforrásokra használnak, javarészt lámpákra, gyertyákra és egyéb mesterséges fényekre. Használhatod sötét területek megvilágítására, vagy akár drámai árnyékhatások keltésére.

Pont fények

Pont fény készítéséhez jobb klikk a 2D-s ablakon és válaszd a 'light'-ot.
Az alábbi módszerekkel tudod variálni a fényeket.
Def példák:

Light_point_linear: Lineáris megvilágítás.



Light_point_quadratic: A fények a középpontba összpontosulnak.



Light_point_linear_nocenter: Lineáris fény, belső megvilágítás nélkül. A tárgynak árnyékot vet, de meg is világítja azt.



Tunsten lamp: Villanykörtéknél használják.



Spot fények

Spot fény készítéséhez szükséged lesz egy pont fényre és egy 'null' objektumra (jobb klikk 2D-n, és válaszd az 'info -> null'-t), majd kapcsold össze a fényt a 'null'-al a 'W' megnyomásával.

Az alábbi variációkat tudod módosítani.

Spot fény példák:

Exponent 0 Fov_outer 100



Exponent 1 Fov_outer 100



Exponent 2 Fov_outer 100



Exponent 1 Fov_outer 100 Fov_inner 60