Betöltőcsík készítése
Írta: Krisz - Dátum: 2011. January 11. 21:06:08
Üdv mindenkinek.
Ebben a tutrialban leírom nektek, hogyan készítsetek egyedi betöltőcsíkot és, hogyan alkalmazzátok a pályáitokon.
Lássunk is hozzá.

1) Első lépés.
Fogtok egy képszerkesztő programot,(pl:PhotoShop) 256X64 es méretben elkészítitek azt a betöltőcsíkot amit szeretnétek, majd elmentitek .dds formátumba.
Ezt berakjátok a cod2/main/images mappába.

2)Második lépés
Elindítjátok az Asset Manager-t.
A legördülő részben rámentek a Material-ra, majd New entity és adtok neki egy nevet.
Ez után a következő kép alapján töltsétek ki az adatokat.



3. Harmadik lépés.
Mentsétek el valamilyen néven. Ekkor kaptok egy név.gdt kiterjesztésű fájlt.

4. Negyedik lépés
Nyomjatok egy PC Convert->Current Asset Only-t vagy simán F10.
Gyorsan lekonvertálja és a cod2/main/materials mappába készít neked egy fájlt.


5. Ötödik lépés.
Elindítod a mapot amire szertnéd a betöltőcsíkot. Majd kilépsz a codból.
Cod2/main mappából kimásolod az asztalra a hunkusage.dat fájlt.
Megnyitod, megkeresed a saját pályád nevét, és azon kívül mindent kitörölsz. Végül elmented és berakod a pályád iwd-jébe.

Egy példa hunkusage.dat file tartalmára:

maps/mp/mp_bas_test.d3dbsp 70388192



6. Hatodik lépés

Összerakod az iwd-t így:

images(mappa)tartalma
--betoltocsik.dds
--betoltocsik.gdt

materials(mappa)tartalma
--betoltocsik

maps/mp(mappa)tartalma
--Pálya.d3dbps
--Pálya.gsc

hunkusage.dat

Elindítjátok a pályátokat és már meg is jelenik az egyedi betöltő csíkotok.
Ha mindent jól csináltatok akkor ilyesmit kell, hogy kapjatok:

Link a videóhoz

További jó mappolást.


2011.01.11 21:01:51 Totalconversion.hu Krisz