Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Fucking Run
PetX - 2011. September 17. 20:26:57 ·932 megnyitás· Nyomtatás
Modifikáció

Randall küldte be nekük ezt a hírt:
Sziasztok!

Gondolom sokan ismeritek a mára már népszerűvé vált deathrun modot. Én is jártam egy-két szerveren, de igazából elég szarul volt megírva mindegyik annak ellenére, hogy az alapötlet egész jó.
A blokkolóktól megmozdulni sem lehet, a pályák bugolnak, de szerintem mindenki tudja miről beszélek. Azonban még sem ez motivált egy új mod megírására, hanem inkább az, hogy az összes létező dr szerverről banoltak blokkolás miatt xd
Szóval megalkottam egy új modot, ami csak az alapötletet tekintve hasonlít a deathrunra, a megvalósítást próbáltam minél egyedibbre szabni. Tán annyira is, hogy bátorkodtam átnevezni Fucking Run-ra a saját verziómat.
Az aktuális verzió erősen béta állapotban van, szóval senki se lepődjön meg, ha kezdetben találkozni fog érdekes dolgokkal, bár reményeim szerint minél kevesebb ilyen lesz. Többet nem is szeretnék írni, meg amúgy sem tudnék.
Aki kíváncsi a modomra, az látogasson el erre az ip címre:
91.82.84.253:33065 (CoD2)

Apropó, szívesen várom pályakészítők jelentkezését is, akiket érdekel a dolog, azok vegyenek fel xfire-re:
randall131
Nagy elvárásaim nem lesznek, csak pár apróság :) Szóval nem megijedni.
25 hozzászólás


Hozzászólások
#21 | Szendvics - 2011. September 20. 16:48:01
Akkor nyissad meg az asset managert és nézzed meg mit keres benne a hotboxos rész xmodel\multiplayerbody mert eléggé esélyes hogy neked kell megadni...
#22 | Iwx - 2011. September 20. 20:37:39
@Randall:Ez biztos hogy nem igaz ahogy így mondod mert akkor feltehessük a kérdést mit vesz figyelembe a hitbox generálásánál? A 3d--s Skinnél 2 dolog van csontok és a modell. Már beraktam nagy modelt és nagy csont rendszert de a hitboxa ugyan akkora maradt.http://www.xfire....eo/339d11/
Jah és Szendvics Fogalmam sincs minek van ott a hitbox a Skin-jeim anélkül is tökéletesen működtek . De lehet ha nem írunk bele semmit default-ba rakja. Lehet hogy most hülyeségről beszélünk hogy egyáltalán nem így van. De Biztos nem a cod2 generálja hanem adott méretek szerint dolgozik. Meg én már nem értem mi az hogy motor cod2-nél szinte mindent átcsináltak már. Pl át lehet csinálni pár scriptel a renderjét vagy consoleba belelehet rakni új parancsokat. Szóval mindenre könnyü ráfogni hogy motorjában van benne de szerintem a motor nem valami nagy dolog. Vagy amit mi szerkesztgetünk az a motor.
#23 | Randall - 2011. September 20. 22:33:30
Akkor csináld meg, hajrá. De akkor már légyszíves írj nekem bele dx11-et, ha ennyire prő vagy.
#24 | Szendvics - 2011. September 20. 22:36:41
@Iwx: ez bőven nem a motor amit szerkesztünk ez eléggé távol van attól, mi csak a motor nyújtotta eszközökkel dolgozunk... Ha érdekel a téma van jó pár publikáció ez ügyben: pl BME-n http://cg.iit.bme...ublikaciok, vagy töltésél le egy ogre 3d-t és nézegessed. Igazából 3 fő munkakör van fejlesztés területén:
Programer: ő "készíti" a grafikai motort (többnyire C++ban)
Level designer: ők akik a mappok készítésével illetve magának a játéknak a kialakításával foglakoznak (néha nekik jut az is hogy kiegyensúlyozott legyen a játék menet, mi legyen a történet stCool
(3d) artist: ők készítik el az összes grafikai tervet és a modelleket

(lényeg főleg kis helyeken mindenki ért valamennyire mindenhez)

A motorok okozta hasonlóságok egy része pedig kód szinten nem azonos tehát pl hitboxokat használunk azért hogy detektáljuk a sebződést, de a pontos megvalósítás különbözhet... Nem tudom mit nem értettél azon, hogy a hitbox egy optimalizálás: a játéknak gyorsabb kiszámolni azt hogy pár száz vertex-en eltaláltad-e playert, mint pár ezren...
Tehát ha nem deffiniálsz hitboxot akkor a sebzést nem az egyszerűbb úton fogja megcsinálni...
Egy kis leírás: http://gaming.sta...-a-hit-box

Gugli jónapom van-ra jött ki szóval mielőtt elkezdenél mindenkit osztani kérlek kicsit olvassál utána... És mielőtt megkérdezed nem tudom, hogyan kell megcsinálni, hogy át tudj menni a player-en...

Jah nem értem hogy hogyan hoztad össze a skint és a bonet...
Model: vertex-ekből áll össze, ezeket a vertexeket csatolod a bone-khoz, illetve egy egy vertexhez rendelhetsz hozzá skint szal nem értem mire gondoltál...

De tudod caulkot sem kötelező használni, csak erősen ajánlott...
#25 | Iwx - 2011. September 21. 13:45:02
@Randall: Én csak annyit Mondtam ezzel hogy lehetséges és a dx11-et is meg lehetne csinálni.:D
@Szendvics: Én nem osztok senkit oda is itam hogy
Kód
 Lehet hogy most hülyeségről beszélünk



Szal nem néztem utána. Mellesleg azt nem értettem hogy mi a motor. Majd ha lesz időm megkeresem hogy hogy lehet hitbox-ot módosítani
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]