Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Pályabemutató sorozat: Anzio
Randall - 2010. October 03. 00:28:23 ·532 megnyitás· Nyomtatás
Pálya
Ezzel csak az a baj, hogy a pálya kinézete egyáltalán nem tükrözi az olasz építészet jellegzeteségeit, gondolok itt elsősorban a változatos, túldíszített falakra, boltívekre. Ebbe persze természetesen csak én kötök bele, de egy tökéletes pálya készítése közben a helyszín megválasztása és kivitelezése is fontos szerepet kap. No de haladjunk tovább magára a pályára. Miután végignéztük az átlagos betöltőképernyőt, első pillantásra egy nagy, ködös, sötét map tárul a szemünk elé. Elárulom, ez később sem lesz máshogy.



Ami a méretet illeti, 20 játékos bőven elfér rajta, ugyanakkor egy kisebb társaság sem fogja unni magát. Több kisebb tér is helyet kapott, de az épületekkel zsúfolt kisvárosban nem nyílik lehetőség nagyobb területek ellenőrzésére. Vagy mégis? A pálya mindkét végén egy-egy torony magaslik, amelyekből tökéletesen be lehet látni a tetőket. Apropó, tetők: lehetőségünk van szinte minden egyes háztetőre feljutni és onnan osztani az áldást, ám ez egyben veszélyes próbálkozás is, hiszen a tornyokban kempelő vitézeknek első számú prédájává válhatunk. Amennyiben megszemléltük a pálya játszható részét, vessünk néhány pillantást a háttérre is.



Egyszerűen borzalmas. A mapot 3 oldalról sziklák határolják, amelyek nagy részét egyszerű másolással próbált megoldani a készítő. A negyedik oldalán a vad tenger hullámzik, bár ebbe is mélyen belenyúlik két, érthetetlen természeti katasztrófából kialakuló sziklacsáp.



Most, hogy madártávlatból berepültük a pályát, vegyük szemügyre közelebbről is. Az első dolog, ami nekem mindig szembetűnik, az a fal. Minden fal csupasz! A készítő nem hozta a CoD2 által megkívánt részletességet, ami a pályának talán az egyik legnagyobb hibája. Ugyanakkor meg merem kockáztatni, hogy 50-60 féle textúra van használatban. Viszonyításképpen, egy alap mapon kb. 150-200. Nagyon zavaró tud lenni, hogy az ember minden sarok után ugyanazt a kinézetű házat látja, csak más helyen vannak az ablakok. Minden épületnek egyediséget kell adni, ami itt nem történt meg. Ennek ellenére vannak a pályának olyan részei, amelyek dícséretet érdemelnek. Bár ezek sem a kivitelezettség magas szintje, csupán az ötletesség miatt.



A játék során további apró hibákkal találkozni, ide sorolhatóak többek között a villogó falak - bár ezek alig észrevehetőek - és a belülről cserepezett tetők. Valamint számomra érthetetlen módon az egyik épület belsejében el van ültetve egy fa.



Megértem, hogy valamivel ki kell tölteni az űrt. De biztos, hogy egy fa volt erre a legalkalmasabb modell? Az üresség jellemző az egész pályára. Amilyen zsúfoltan vannak az épületek, olyan ritkán a modellek. Néhány kisebb területre felírható, hogy modellekben gazdag, de az egyes területek közti utakra a kopárság a jellemző. Bár a készítő láthatóan igyekezett orvosolni ezt a hibát, több kevesebb sikerrel.



A hiányérzetemet szerencsére kissé ellensúlyozza, hogy nem követett el a készítő olyan gyerehibákat, mint a tetőcserép textúra elforgatása. Mint a bemutató elején írtam, egy sötét pályáról van szó, sajnos a fényekkel nem igazán játszott a kreátor. Plusz pont jár azért, mert a pálya mind az 5 alap játékmódot támogatja, ráadásul a maximum élvezetet HQ-ban lehet kihozni. Összességében egy átlagos map szemtanúi lehetünk, aminek vannak szép, illetve kevésbé szép részei. Egy azonban biztos: játszani jó rajta.

Pozitívumok
Negatívumok
+1 Néhány helyen ötletes megoldások
-0.5 Ronda háttér
+1 Optimális méretű bejárható terület
-0.5 Kevés modell
+2 Élvezhető minden egyes játékmódban
-1 Nincsenek részletezve az épületek

-0.5 Kisebb bugok

Pontszám: 6.5/10

Pálya letöltése
11 hozzászólás


Hozzászólások
#11 | Sky - 2010. October 11. 16:19:19
(tehát a pályára ne tegyél cérnát, kötelet, madzagot... x) )
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]