Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Modellezés ismertet?k
Randall - 2010. July 22. 15:19:50 ·604 megnyitás· Nyomtatás
TutorialTöbbek kérésére kiterjesztettem az oldal tartalmát a Maya 6.0 modellezéssel. Ismertet?k egyel?re az oldalon nincsenek, ezért els?sorban azok segítségét szeretném kérni a tutorialok megalkotásában, akik valamilyen szinten otthonosan mozognak a program eszközei közt. Ezzel az újdonsággal reméljük egyre többen vágnak neki a radiant modellezés mellett a maya modellezés világába is.
Én személy szerint nem rendelkezem megfelel? tudással a program használatával kapcsolatban, így szívesen várok épít? jelleg? kritikákat a tutorial oldal megalkotásában.
Ha valaki kedvet kapott tutorial írására és ezzel hozzá szeretne járulni oldalunk fejl?déséhez, azt kérem, küldje el valamelyik admin MSN címére a munkáját. A kapott ismertet?ket pár napon belül publikáljuk az oldalon.

Segítségeteket el?re is köszönöm!

Üdvözlettel: TotalConversion Team
19 hozzászólás


Hozzászólások
#11 | Randall - 2010. July 22. 22:01:52
Ha a feltöltöm egy az egyben úgy jó? Grin Sajnos nem nagyon illik a maya tutorialok közé, pedig próbálkoztam Cry
#12 | pilotgoofy - 2010. July 22. 22:03:36
nem a maya közé haenm a max közé te lów Grin <3 XD és előtt olvasd át azért
#13 | Randall - 2010. July 22. 22:11:36
Egy tutorialnak nem fogok egy külön oldalt csinálni. De ha írsz még kb 10 tutot, semmi akadálya Smile
#14 | pilotgoofy - 2010. July 22. 22:13:31
mayabol is kevés van... xd
#15 | Szendvics - 2010. July 22. 22:59:44
nevezzed át modellezésre...
#16 | pilotgoofy - 2010. July 22. 23:04:04
randall, igyekezzé irjá rám Grin mert irtam mégeyget gyorsan Grin
#17 | Gabex - 2010. July 23. 11:50:04
Szinte ugyanaz a két modellez? progi, de a 3ds maxban rengeteg dolgot egyszerűbben meg tudsz csinálni, pl a textúrázás. Énis inkább abban modellezek aztán milkshape-n keresztül bekerül maya-ba onnan meg export codba és kész.
#18 | pilotgoofy - 2010. July 23. 14:40:29
.obj-be exportálod, azt m,egnyitod maya-val és tádám ott a modell
#19 | leviii - 2010. July 25. 09:49:56
Valójában modellezés terén a Maya a legelmaradottabb, neki az animálás az erőssége, ott verhetetlen na meg a sok kiegészítője miatt kedvelik.
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]