Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Program ismertető (3DSMax)

A 3ds Max manapság az egyik leggyakrabban használt 3D szoftvercsomag, mely több okra vezethető vissza, mint például a Microsoft Windows platformon való elérhetőség, a sokféle szerkesztési lehetőség és a ma már – szinte – minden programban előforduló plugin elérhetőség. Támogatja a legszükségesebb „out-of-the-box” eszközöket, számos plugin elérhető hozzá.

A korai verziókhoz szükség volt egy speciális másolásvédelemi eszközre (dongle-re), melyet a párhuzamos portra kellett csatlakoztatni a MAX használatához. Mivel ez a módszer nem volt hatásos – az emberek megosztották egymás közt a dongle-t (bár így legalább egy időben csak egyvalaki tudta használni) –, inkább beépítettek egy szoftveres másolásvédelmi metódust. Az aktiváció során meg kell adni nevünket, címünket, e-mail címünket és természetesen az aktivációs kódot.

Az 5.0-s verziótól kezdve elérhető a Global Illumination, a Radiosityn és a Light Tracer-en keresztül.

A 6.0-s verziótól integrálták a Mental Ray rendert. Ez főleg a MAX filmes produkciókban történő használatát könnyítette meg, mivel sok kritika érte a beépített render megbízhatóságát magas felbontáson.

A 7.0-s verzióban továbbfejlesztették a textúrázással kapcsolatos eszközöket, ezért kapott a MAX egy normal map generátort, mellyel a játékkészítők munkáját kívánták egyszerűsíteni.

A 3D Studio tartalmazza még a Havok Reactor 2.0-t is, mely egy hatékony megoldás a realisztikus dinamika szimulációkhoz.

Mindezeken felül a program rendelkezik egy intuitív felhasználói felülettel. A MAX egyik hatékony megoldása a stack-alapú módosító architektúra.

Sok third-party render készült hozzá (a finalRender, a Brazil r/s vagy a V-ray), de a Mental Ray integrációjával a MAX nagyot lépett előre a renderelés terén.

5 alapvető modellezési eljárás található meg:

  • Primitívekkel történő modellezés
  • NURMS (subdivision felületek, non-uniform rational mesh smooth)
  • Felszín eszköz/szerkeszthető patch objektum
  • NURBS (non-uniform rational B-spline)
  • Poligon modellezés
forrás: hu.wikipedia.org
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]