Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Animáció (beszéd,kézmozgás)
Animáció készítése sp pályára
(Beszéd, kézmozgás)


első lépés: (Radiant)

Leraksz egy actor-t valahova lehetőleg baráti legyen (orosz, brit,amerikai).
Adsz neki egy nevet, például:
Key: targetname
Value: Kamarov




Most raksz mellé egy brush-t (common/trigger textúrával) majd jobb klikk trigger-multiple.
Adsz neki egy nevet, például:
Key: targetname
Value: start




Végezetül raksz egy player start-ot, földet, skyboxot stb.

Ennyi a radiantos rész.


Most jön a scirpt:

A pályanév.gsc (nálam animacio.gsc) fájlba ezt másold bele:

#using_animtree("generic_human");
main()

{
maps\_load::main();
maps\animacio_anim::main();

level.player takeallweapons();
level.player giveWeapon("mosin_nagant");
level.player giveWeapon("ppsh");
level.player giveWeapon("tt33");
level.player giveWeapon("fraggrenade");
level.player switchToWeapon("ppsh");

thread start();

}

start()

{

start_tirg = getent("start","targetname"); // ez fogja indítani az animációt
start_tirg waittill("trigger"); // megváraj míg belemész a triggerbe

wait 2;

beszelo = getent("kamarov", "targetname"); // meghatározzuk a beszélő barátunkat
beszelo.animname = "sgtpavlov"; // ezzel mondjuk meg hogy melyik animáció nevére hivatkozunk

beszelo thread maps\_anim_gmi:: anim_single_solo(beszelo, "stayinditch"); // ezzel hívjuk rá az animációt a szinészünkre

}



A pályanév_anim.gsc (nálam animacio_anim.gsc) fájlodba pedig ezt:


#using_animtree("generic_human");
main()

{

level.scrsound["sgtpavlov"]["stayinditch"]            = "ph_pavlov1";
level.scr_anim["sgtpavlov"]["stayinditch"]            = (%pavlov_Kamarov_001_StayInDitch);
level.scr_face["sgtpavlov"]["stayinditch"]            = (%pavlov_facial_Kamarov_001_StayInDitch);

}


Hangfájlok:


Soundaliases mappába készíts egy pályanév.csv-t és ezt rakd bele:

ph_pavlov1,,voiceovers/ru/ph/Pavlov_Kamarov_001_StayInDitch.wav,0.85,0.85,,,80,5000,voice,streamed,,,,pályanév


Soundloadspecs mappában csinálj egy pályanév.csv fájlt és írd bele ezt:

pályanév.csv


Metnsd el, compilláld le és nézd meg mit alkottál.

Ha mindent jól csináltál akkor ilyet kell, hogy kapj:



Egy kis magyarázat az animáció scriptjeihez:

Van ugye a pályanév_anim.gsc fájlunk amiben vannak érdekes sorok, pl:

első sor:

level.scrsound["sgtpavlov"]["stayinditch"]            = "ph_pavlov1";

Nézzük meg mit is rejt ez a sor:

level.scrsound = az animáció hangja
["sgtpavlov"] =  ki játsza el az animációt
["stayinditch"] = az animáció neve
"ph_pavlov1"; = az animáció hangfájlja amit megtalálsz a csv-fájlban.

Második sor:

level.scr_anim["sgtpavlov"]["stayinditch"]            = (%pavlov_Kamarov_001_StayInDitch);

Ennek a jelentése
level.scr_anim = animáció ami a testre (kar,láb,mozgás) vonatokozik
(%pavlov_Kamarov_001_StayInDitch); = ez pedig gonolom az animáció készítő program (talán maya) kódja amiből tudja a cod,
hogy az emberünk melyik végtagját mozgassa.
a többi ua.

Harmadik sor:


level.scr_face["sgtpavlov"]["stayinditch"]            = (%pavlov_facial_Kamarov_001_StayInDitch);

Jelentése:

level.scr_face = az arc animációja ( beszéd)
a többi ua.

Nos így már világos számunkra, hogy a pályanév_anim.gsc fájlunkban tároljuk az animációt.

Most jön a másik része, a pályanév.gsc fáljunkban ez a sor:

beszelo thread maps\_anim_gmi:: anim_single_solo(beszelo, "stayinditch");

jelentése

annak a neve aki lejátsza az animációt thread maps\_anim_gmi:: anim_single_solo(annak a neve aki lejátsza az animációt, "animáció neve");

Tehát ez a sor hívja meg a pályanév_anim.gsc-ből a tárolt animációnkat és játszatja le a karakterünkkel.

A pályanév_anim.gsc ben tároltakat be lehet másolni a pályanév.gsc-be mert ott is megtalálja és így nem kell pályanév_anim.gsc fájlt
létrehozni. De célszerübb létrehozni és abban tárolni mert sokkal átláthatóbb lesz a scriptünk, nem beszélve arról ha valami
hiányzik vagy hiba lép fel és keresngélni kell majd a regény szerő scriptben.

Krisz - Totalconversion.hu T 2010.05.25
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]