A pályaszerkesztő gombjai részletesebben |
Az előző tutorialban beállítottuk a pályaszerkesztőt, most részletesebben foglakozunk a gombokkal.

Jelmagyarázat
- Megnyitás
- Mentés
- Tükrözi a brusht az x-tengelyen
- Forgatja a brusht a brusht az x-tengelyen
- Tükrözi a brusht az y tengelyen
- Forgatja a brusht az y tengelyen
- Tükrözi a brusht a z tengelyen
- Forgatja a brusht a z tengelyen
- ???
- Kijelöli azokat a brushokat, amelyhez érintkezik
- Kijelőli azokat a brushokat, amelyen áthalad
- Kijelőli azokat a brushokat, amelyet körbevesz
- Kivágás: Kivágja azt a részt a brushból, amely belelóg a kijelőlt brushba
- ???
- Oldalaira bontja a brusht
- Clipping: vágás
- A brush "vonalait" odaszorítja a rácsozathoz
- Textúrák minőségégét lehet beállítani (nem kell változtatni)
- ???
- ???
- Ha nem ebben a nézetben lenne a szerkesztő, akkor itt lehetne váltani a nézetek közt (itt fölösleges, mert mind a 4 ablak megvan)
- Ha bekapcsolva van, akkor eltünteti a 3D-s kijelzőn a távolabbi tárgyakat, így csökkenti a pályaszerkesztő rendszerigényét.
- Szabad forgatás: a kijelőlt brush-t (vagy modellt) lehet forgatni (gyorsbillentyű: R)
- Ha be van kapcsolva, akkor egyenletesen növelheted vagy kicsinyítheted a brusht.
- ???
- ???
- ???
- Ha be van kapcsolva, akkor nem lehet kijelölni a 'patch'-eket
- Ha be van kapcsolva, akkor a 'patch'-et körbeveszi egy vonal
- Ha be van kapcsolva, akkor megjeleníti a 'patch'-ek négyzetrácsait
- Bend Mode - segítségével könnyebben készíthetünk kanyart, emelkedő utat stb. (patch-ekből)
- ???
- ???
- ???
- ???......
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|