A szerkesztő telepítése, brushok készítése, texturázás |
Elöszőr is szükséged van két programra:
CoDTools (XP-oprendszerre) CoDPiler
Indítsd el a pályaszerkesztőt. Kérni fogja a "cod.qe4" fájlt, amit a Tools/bin mappában találsz. Vmi ilyesmit fogsz látni:

Most menj az 'Edit/Preferences' menübe, és állítsd be így:

Ha megvan akkor indítsd újra a pályaszerkesztőt, hogy életbe lépjenek a változtatások.
Alapok
A Quake3 típusú pályákon majdnem minden brush-okból áll. A brush készítéséhez vidd a kívánt területre a kurzort, tartsd lenyomva a bal egérgombot és húzd el valamerre.

Minden brushon lehet utólag is változtatni:

A brush-t a szembe, illetve az oldalnézetből tudod emelni.

Ha kész a brush, akkor nyomj egy 'ESC'-et, hogy levedd a kijelőlést (Az ESC levesz minden kijelőlést.)

A brushokat a 'Backspace'-el lehet törölni.
Textúrázás
Minden brushnak kell textúra: 1. Jelöld ki a brusht (SHIFT + bal klikk) és menj a 'Textures' menüpontra. 2. Válassz egy textúracsomagot (pl: Normandy/Wall), majd nyomd meg az 'N' billentyűt (megnyílik az Entity). 3. Itt lépj be a 'Textures' részbe:

Az itt megjelenő Textúrákból válassz egyet, majd tüntesd el az ablakot:

Ha lefagyna a pályaszerkesztő
1. Menj a Futtatásba és írd be: regedit 2. Menj a 'Hkey_current_user/Software' részbe. 3. Töröld ki a CoDRadiant mappát.
Úgy vettem észre, akkor fagy le a szerkesztő, ha letöltesz valamit a codhoz. |
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|