Modellek berakása a pályaszerkesztőbe |
Modellek elhelyezése a pályaszerkesztőben
előkészületek: Nyisd meg a pak0.pk3-at (CoD/main mappa). Másold ki az 'xmodel' mappát a CoD/main mappába:

A pályaszerkesztőben
1. Jobb gomb -> misc -> model. 2. Megnyílik egy 'Megnyitás' ablak, menj az xmodel mappába és válassz ki egy modellt. Most vagy bejön a model vagy nem. Ha bejön akkor kész. -------------------------------------------------- 3. Ha nem, akkor nyisd meg az Entityt (N) és keresd ezt a sort:
Key: model Value: c:/programfiles/callofduty/xmodel/[model neve]
Változtasd erre:
Key: model Value: xmodel/[model neve]
Megjegyzés: Itt *chm kiterjesztésű fájl amiben ABC sorrendben benne vannak a modellek képei.
CoDModels.chm
UO esetén, a pakuo4.pk3-ból másold ki az 'xmodel' mappát rakd az 'uo' mappába és a main/pak0.pk3 ból kimásolt 'xmodel' mappát is rakd be 'uo' mappába. |
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|