Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
első pálya elkészítése
Egy egyszerű házat fogunk elkészíteni, mint amelyet a képen is látsz. A háznak két szobája, egy ablaka, egy bejárata ajtaja és egy kis udvara lesz.



Geometria

első lépésként csináld meg a háznak az alapját egy brushból. Fontos, hogy kezdetben mindent Caulk textúrából építs, mert azt a játék nem rajzolja ki, ezért nem csökkenti az fps-t a pályádon.



Ha ezzel megvagy, húzzad fel a négy falat. A sarkoknál kerekítsed le a falat 45 fokban az Edge Tool (E) segítségével. Erre is fps-megtakarítás szempontjából van szükség, mert 3 helyett csak 2 oldalt rajzol ki a játék.



A vágó eszközzel (Clipper) vágjad ki a falból az ablakot és az ajtót. Ha szorgalmas vagy, csinálhatsz az ajtónak és az ablaknak keretet is.



Ha ezzel is készen vagy, csináld meg a belső falat ugyan úgy, mint a külsőt. Vágj bele egy ajtót.



A földszinttel végeztél, jöhet a tető. Húzz egy brusht a ház tetejére. Válts oldalnézetre a 2D-s ablakon és a vágó eszközzel vágd le a brush két oldalát, hogy háromszög formájú legyen.



Készen van a ház váza, jöhet az udvar. Húzz egy brusht a ház elé. Az én brushom mérete 384x384. A fenti menüpontok közül válasszad a 'Patch -> Simple Terrain Patch…'-t. Felugrik egy kis ablak. A szélességet (Weight) és a magasságot (Height) egyaránt állítsad 7-re.



A képen használt textúrák:
  • Udvar
    • mtl_duhoc_grass01 (Usage -> ground)
  • Külső falak
    • mtl_caen_wall_512tile_stone_01 (Usage -> exterior wall)
  • Belső falak
    • mtl_caen_wall_int_04 (Usage -> interior wall)
  • Padló
    • v_wood_floor1 (Usage -> floor)
  • Plafon
    • v_wood_floor2 (Usage -> floor)
  • Ablak- és ajtókeret
    • v_woodtrim03 (Usage -> exterior trim)
  • Háztető
    • mtl_hill400_roof_04 (Usage -> roof)


Modellezés

Egy ház nem ház modellek nélkül. Én egy asztalt tettem az ajtó mellé, hogy kitöltse az ottani üres teret. Jobb klikk a 2D-s ablakon -> Misc -> Model, majd válasszad ki a furniture_longdiningtable modelt. Az udvarra is tegyél le egy fát (tree_grey_oak_med_a), hogy ne legyen üres.



Világítás & Spawnok

Már csak a fények hiányoznak a pályáról, valamint a kezdőhelyek. Húzz egy akkora brusht, hogy beleférjen a pályád, majd nyomd meg a 'Hollow' eszközt, amivel kivájod a belsejét. Csinált neked 6 brusht, ezeknek adjál 'sky_breakout (Usage -> sky)' textúrát. Végül adj a pályádnak worldspawnt.

A kezdőhelyek lerakása még hátra van. Jobb klikk a 2d-s ablakon -> mp -> dm_spawn. Ezzel leraktál egy kezdőhelyet a Deathmatch játékmódhoz. Tegyél le tdm_spawn-t is a TeamDeathmatch játékmódhoz. Mindkettőből tegyél le 2-2-t. Még hátra van egy global_intermission. Ide spawnol a játék, miután betöltötted a pályádat.



PÁLYA LETÖLTÉSE INNEN!
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]