Én most a nehezebb, de könnyebben átlátható módszert fogom bemutatni.
1. Készítsd elő a pályának azt a részet ahova a tüzet szeretnéd: ahol a tűz lesz oda rakj egy fényforrást, hogy világítson a tűz.

2. Vidd az egeret oda ahova a tűzet szeretnéd (először a felülnézeti képen):

3. Olvasd le alul a koordinátákat (az X és az Y-t): 
4. Most ugyanezt csináld meg még egyszer, csak most a szembe vagy oldalnézeti képernyőn (csak a Z-t olvasd le): 
5. Most van 3 szám (az enyémen): X: 1320 Y: 408 Z: 80
Nyisd meg a GSC fájlodat és másold be (a mapsmp_load::main(); alá): SP: mapspályanév_fx::main();
MP: mapsmppályanév_fx::main(); (a pályanév helyére a .bsp fájl neve kerüljön)
6. Készíts egy 'új szöveges dokumentum.txt'-t és nevezd át 'pályanév_fx.gsc'-re (a pályanév helyére a .bsp fájl neve kerüljön).
7. Írd bele a következőt:
main() { precacheFX(); spawnWorldFX(); }
precacheFX() { level._effect["fire"] = loadfx ("fx/fire/tinybon.efx"); }
spawnWorldFX() { mapsmp_fx::loopfx("fire", (1322, 406, 79), 0.8); //SP esetén: maps_fx::loopfx("fire", (1322, 406, 79), 0.8); }
A vastagon szedett részbe kell beleírni a koordinátákat Elöszőr a X-t utána a Y-t és legvégül a Z-t. Ezzel a módszerrel egy pályára több effekt is rakható, és mégis át lehet majd látni. |