Total Conversion Fórum Total Conversion BASH Account System
     
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése

Hírek Tutorialok Generátorok
Search and Destroy
Ebben a leckében megtanulhatod, hogy hogyan készíthetsz mapokat a legnépszerübb játékmódhoz.

1. először rakj le kb 16- 16 szövetséges és német kedzőpontot:
  • mp -> searchanddestroy_spawn_axis
  • mp -> searchanddestroy_spawn_allies
és egy
  • mp -> searchanddestroy_spawn_intermission (spectator kezdőpont)
2. Rakd le azt a modellt amit fel kell robbantani.
script -> model:



Írd be a Entitybe:
Key: script_exploder
Value: 1

Key: script_noteworthy
Value: 1

3. Rakj le egy modellt pontosan az előzőre. A robbanás után ez a modell fog látszódni.



4. Írd be az Entitybe ugyanazt mint az elöző modellhez, csak ennyit írj még hozzá:
Key: targetname
Value: exploder

5. Készíts egy kis brusht (16 x 16 kb) a modellek közepére, 'common/origin' textúrával. Ez adja meg az objektív helyét. (Kis csillag a térképen.)

6. Utána készíts egy nagy brusht 'common/trigger' textúrával. Ezen belül lehet majd letenni a bombát.
Jelöld ki a triggert és az origint, jobb gomb -> trigger -> multiple.
Írd be az Entitybe:
Key: script_gameobjectname
Value: bombzone

Key: targetname
Value: bombzone_A

Key: script_noteworthy
Value: 1

Key: target
Value: origin_A

Rakj egy script -> origint a trigger elé.
Írd be az Entitybe:
Key: targetname
Value: origin_A

Rakj egy script -> model/FX-et és írd be az Entitybe:
Key: script_exploder
Value: 1

Key: script_noteworthy
Value: 1

Key: script_fxid
Value: tank

Key: target
Value: FX_A

Készíts még egy script_origin-t. Entitybe:
Key: targetname
Value: FX_A

7. Ezzel kész is az A bombalerakó.
Ugyanígy csináld meg a B-t csak az összes helyen az A helyett B-t írj.
(pl: targetname - bombzone_B, origin_B stb...)
A script_exploder és a script_noteworthy értéke 2 legyen.

8. Ezzel kész is a két bombalerakó. A játékban az összes script_model nem szilárd modell, ezért körbe kell vonni egy 'common/clip_metal' textúrával.
Ahhoz, hogy a védekező csapat le tudja szerelni a bombát csinálj egy 16 X 16 X 16 brusht 'common/trigger' textúrával, és az aljára egy 4X4X4 brusht 'common/origin' textúrával. Jelöld ki mindkettőt: jobb gomb -> trigger -> lookat
Írd be az Entitybe:
Key: targetname
Value: bombtrigger

Key: script_gameobjectname
Value: bombzone



Ezt bárhova rakhatod, például a magasba, ahol nem zavar a szerkesztésben.


Ezzel kész is a Radiantos része.

1. Nyisd meg a GSC-det és ha nincs akkor rakd bele a következőket:

game["allies"] = "american";
game["axis"] = "german";

game["attackers"] = "allies";
game["defenders"] = "axis";

Írd be a maps\mp\_load::main(); rész alá:

maps\mp\pályanév_fx::main();

2. Zárd be a GSC-t és ha még nincs _FX.GSC-d akkor készíts egy Új szöveges dokumentumot és nevezd át 'pályanév_fx.gsc'-re.
Írd bele:

main()
{
precacheFX();
spawnWorldFX();
}

precacheFX()
{
level._effect["tank"] = loadfx("fx/explosions/explosion1_nolight.efx");
}

spawnWorldFX()
{
}

Ha már van _FX.GSC-d, akkor csak illeszd a precacheFX részbe:

level._effect["tank"] = loadfx("fx/explosions/explosion1_nolight.efx");
Üzenőfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!

g4ngszt3r
2013/05/14 19:46
@SkinHead SS: - Gratulálok, én is csipem a rap-et, de ennek mi köze az oldal működéséhezWhat?

SkinHead SS
2013/05/14 18:56
Itt a helyem!Grin [Link]

spencer000
2013/05/14 16:57
@g4ngszt3r: - Kíváncsian várom, a fejleményeket.

g4ngszt3r
2013/05/14 10:12
@spencer000: - Lesz itt újdonság... Kezdetnek itt vagyok én :$ ... de nyugalom, elindultunk...

spencer000
2013/05/14 10:06
A lénnyeg, egy olyan csapat aki alkotna vmi okosságot, mert az, hogy a régi TC Fórumról a tutokat átpakolta PetX az új forumra, és 1-2 ember aki eddig is kérdezett, vagy írt a forumba ezután is megteszi, azon kivül semmi nem lett másabb az új forummal. Ameddig nem látja aki idejön, hogy van értelme ezzel foglalkozni, nem lesz semmi.

g4ngszt3r
2013/05/14 09:59
@spencer000: - Legközelebb amennyire lehetséges, egy üzenetben küld el a mondanivalód Smile Kicsit csakorlom a moderátorkodást Smile

spencer000
2013/05/14 09:51
Egy modellező már tuti lenne Grin Csak elkezdeni kell, csatlakozok lennének tuti, csak ha nem kezdi el a fene se, abból sok nem lesz.

spencer000
2013/05/14 09:50
Sztem a TC, ott vesztette értelmét, amikor a sok "modder"-nek elég volt az, hogy valahonnan szerzett módot, átírta, és azt tette fel szerverére. Ez gyakorlásnak egész, jó de ebből mod nem lesz. Szerintem elég lenne, egy olyan csapat akik, ha hétköznap nem, de hétvégén össze ül, és csinálják a modokat, nincs minden veszve ez tuti, ha egyszer sikerült miért ne sikerülne újra.

g4ngszt3r
2013/05/10 16:18
@Randall: - És arra gondoltál amire én... És persze, hogy a tutoriálból várják csodát, mivel ez már egy másik generáció... És ameddig nem tud valaki egy épkézláb módot magától írni, egyedi módot se várj. Comprende, amigo? Grin

Randall
2013/05/10 12:22
@g4ngszt3r: - mondom én... Grin A tc alapból egy modder csapat volt, és amíg készültek a modok, addig volt is élet. Ehelyett most mindenki a tutorialoktól várja a csodát, amik senkit sem érdekelnek. Ide nem új oldal kell, hanem egyedi modok. És amíg nincs ember az elkészítésükhöz, addig nincs is miről beszélni.

g4ngszt3r
2013/05/09 15:57
@Randall: - Ha arra gondolsz amire én, akkor nagyjából értem. Szabadfordításban pedig persze teljes átalakítást jelent... Úgy általában szerintem meg a totalconversion ( tc ) már az egész oldalt, módkészítést, pályakészítést, "szemléletet" magába foglalja. Legalábbis magyar viszonylatban. Smile Uff, szóltam OK

Randall
2013/05/08 10:55
Szerintem sokan félreértelmezitek, hogy mi is a TC valójában Grin

Szendvics
2013/05/08 01:53
Hát de tudod az oldal kell valakinek feleslegesen dolgozni meg... amúgy akkor üdv a fedélzeten már ha van ilyen Grin

g4ngszt3r
2013/05/07 11:48
@Szendvics: - Most úgy konkrétan az oldalra gondoltam. Grin De ez még várat magára, mostanában nem sokat vagyok gépnél. Igazán megkaphatnám már a névszínezést PetX Grin

asus89
2013/05/06 20:05
Csináltam Cod2Radiant telepitőt,raktam bele pár hasznos programot:cod2wpsettings, dds2iwi,iwitodds,EGTMapFX GSC,IWI_X_DDS_HUN,XModelE xporter_HUN,Tom_IWIViewer cod,2compiletools_compile bsp,modelshots v1.1.ezek találhatók a Bin [URL] meg találhatod a Minden programban [URL]