Megadott játékmódban megjelenő brushok/modellek |
Áttekintés
Bizonyára mindenki emlékszik a dawnvillen vagy a harboron lévő ajtóra, ami csak SD játékmódban látszik. Annak az elkészítési módját írom le.
Csak SD játékmódban látszó brush
- Készíts egy tetszőleges brusht.
- Jelöld ki, jobb gomb -> script-> brushmodel.
- Írd be az Entitybe:
key: script_gameobjectname value: sd (bármilyen játékmód beírható: dm, tdm, bel, hq, sd, re)
- Kész
Csak SD játékmódban látszó modell
- Jobb gomb -> script -> model. Rakj le egy tetszőleges modellt.
- Készíts köré egy 'common/clip' texturát. Ezt csináld meg úgy, hogy csak abban a játékmódban látszódjon, mint a modelled.
- Jelöld ki a modellt és írd be az entitybe:
key: script_gameobjectname value: sd
- Kész
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|