 Megnyitás - előzőleg mentett .map fájlokat tudsz megnyitni. Mentés - Az aktuális pályát menti el.
 Flip XYZ - A kijelölést a tengelyen tükrözi.
 Rotate XYZ - A kijelölésedet a tengelyen elforgatja a középpont körül 90°-al.
 Complete Tall - Ami a 2D-s nézetben a brushodon belül van, azt kijelöli. Select Touching - Ami belelóg a brushodba, azt kijelöli. Select Partial Tall - Ami belelóg a brushodba, azt kijelöli, magasságtól függetlenül. Select Inside - Ami benne van a brushodban, azt kijelöli.
 Clipper - A kijelölt brusht szeleteli, vágja. CSG - A CSG eszközzel néhány hibádat tudod kijavítani a pályádon.
- CSG Merge - Az elrontott vágásokat javítja.
- CSG Hollow - A brusht belülről kivájja a rácsozat méretétől függően.
 Texture Flip XY - A textúrát tükrözi a kiválasztott tengelyen. Texture Rotate - 90°-al elforgatja a textúrát. Cycle Layer - Nézetet vált a Color, Light Map és a Smoothing között.
 Camera Mod - Kamera módot változtat a Klasszikus COD, GTK Radiant és a Doom III stílus között. Cubic Clipping - 3D-s nézetben kirajzolja az egész pályát, vagy csak a közel eső részeket. XYZ - Nézetet vált a tengelyek között.
 Free Rotation - Szabad forgatás, nem igazítja a rácsozathoz. Free Scaling - Szabad méretezés, nem igazítja a rácsozathoz.
 Lock XYZ - Zárolja a mozgatást a bejelölt tengelyen.
 X Curve - Nem engedi kijelölni a terrainokat, kanyarokat. Show patches as wireframes - A hálókat jeleníti meg. Redisperse Patch Points - Az összeadást és kivonást válogatja a hálók vertexjeinél. Lock and Unlock Vert Points - Zárolja, ill. leveszi a vertexek zárolását. Cycle Edge Direction - Megfordítja a terrain átlóját a választott területen belül.
 Splines - Kamera mozgatások. Show entities as - Entitások megjelenítésének beállítása. Toggle Alpha Rendering - Ha be van kapcsolva, látod az alpházást, ha nincs, akkor nem.
 Disable selection off... - Az egyes brushjaidat kijelölhetetlenné teszi.
 Down Arrow - A talajra helyezi a modelleket és véletlenszerűen forgatja, méretezi azokat. Növényeknél célszerű bekapcsolni. Down Arrow on Slope - A modellt a talaj felszínéhez igazítja. Drop selected entities to the floor - Megnyomásával érvényesel a többi beállítás és a talajra helyezi a modellt. Zero - A talajtól való távolság 0.

|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|