1. Nyisd meg a pályaszerkesztőt. 2. Készítsd el brushokból a liftet.

3. Jelöld ki a liftet->jobb klikk->script->brushmodel 4. Nyisd meg az Entityt és írd be:
Key: targetname Value: liftmodel
5. Most készíts egy modelt, amit meg kell húzni, hogy elinduljon a lift. (switch_objective_complete)
Megjegyzés: A kar nem fog fel-le menni a lifttel együtt, úgy kell elhelyezni, hogy ha elmegy a lift akkor ne lebegjen a levegőben.
6. Készíts egy brusht a kar köré, amin common/trigger textúra van. 7. Jelöld ki->jobb klikk->trigger->use 8. Most jelöld ki és írd be az Entitybe:
Key: targetname Value: liftkar
9. Mentsd el a mapot, és nyisd meg a mapod GSCjét. (Ha még nincs akkor létre kell hozni.)

Illeszd a 'maps/mp_load::main();' sor alá:
mapsmppályanév_lift::main();
(vagy ha SP: maps/pályanév_lift::main();)
10. Ha megvan akkor ezt is bezárhatod. 11. Most készíts egy új GSC-t és nevezd el 'pályanév_lift.gsc'-re. Illeszd bele ezt:
main() { level.elevatorDown = true; level.elevatorMoving = false; thread elevator_start(); }
elevator_start() { elevator = getentarray ("liftkar","targetname"); if ( isdefined(elevator) ) for (i = 0; i < elevator.size; i++) elevator[i] thread elevator_think(); } elevator_think() { while (1) { self waittill ("trigger"); if (!level.elevatorMoving) thread elevator_move(); } } elevator_move() { elevatormodel = getent ("liftmodel", "targetname"); level.elevatorMoving = true; speed = 2; //Hány másodperc alatt tegye meg az utat height = 192; //Magasság meghatározása wait (1); if (level.elevatorDown) { elevatormodel playsound ("elevator1"); wait (1); elevatormodel moveZ (height, speed); elevatormodel waittill ("movedone"); level.elevatorDown = false; } else { elevatormodel playsound ("elevator1"); wait (1); elevatormodel moveZ (height - (height * 2), speed); elevatormodel waittill ("movedone"); level.elevatorDown = true; } level.elevatorMoving = false; }
12. Ha megvan akkor kész is, de lehet még fokozni. pl: Hanggal
12+1. Illeszd ezt a CSV fájlod végére:
elevator1,,misc/elevator_med.wav,,,,,,,auto,,,,,, |