Áttekintés
Minden pálya működéséhez szükséges egy .gsc kiterjesztésű szöveges fájl, ami a scripteket tartalmazza. Ezek a scriptek lehetnek a pálya működéséhez elengedhetetlen beállítások, mint például a nemzetek meghatározása. Továbbá a .gsc fájlokban határozhatod meg az effektek pozícióit, vagy hivatkozhatsz a .map fájlban elnevezett entitásokra. Egyjátékos, illetve többjátékos játékmódokban más-más scriptekre van szükséged.
Multiplayer .gsc fájl
main() { maps\mp\_load::main();
setExpFog(0.0001, 0.55, 0.6, 0.55, 0); // setCullFog(0, 16500, 0.55, 0.6, 0.55, 0); ambientPlay("ambient_pályanév");
game["allies"] = "american"; game["axis"] = "german"; game["attackers"] = "allies"; game["defenders"] = "axis"; game["american_soldiertype"] = "normandy"; game["german_soldiertype"] = "normandy";
setCvar("r_glowbloomintensity0", ".25"); setCvar("r_glowbloomintensity1", ".25"); setcvar("r_glowskybleedintensity0",".3"); }
Ez egy teljesen alap .gsc fájl, csak a lényegesebb scripteket tartalmazzák.
- ambientPlay("ambient_pályanév") – Ez a sor elhagyható, csak akkor van rá szükséged, ha szeretnél háttérzenét a pályádra.
- game["allies"] = "american" – Szövetséges nemzet meghatározása. Válaszható típusok: american, british, russian.
- game["axis"] = "german" – Tengelyhatalmi nemzet meghatározása. Válaszható típusok: german.
- game["attackers"] = "allies" – SD játékmódban a támadó oldal. Válaszható típusok: allies, axis.
- game["defenders"] = "axis" – SD játékmódban a védekező oldal. Válaszható típusok: allies, axis.
- game["american_soldiertype"] = "normandy" – Amerikai öltözet meghatározása. Válaszható típusok: normandy, africa.
- game["british_soldiertype"] = "normandy" –Angol öltözet meghatározása. Válaszható típusok: normandy, africa.
- game["russian_soldiertype"] = "normandy" – Orosz öltözet meghatározása. Válaszható típusok: coats, winterlight, padded, winterdark.
- game["german_soldiertype"] = "normandy" – Német öltözet meghatározása. Válaszható típusok: winterlight, winterdark, normandy, africa.
Singleplayer .gsc fájl
main() { maps\_load::main();
level.player takeallweapons(); level.player giveWeapon ("m1garand"); level.player giveWeapon ("colt"); level.player giveWeapon ("fraggrenade"); level.player switchToWeapon ("m1garand"); }
- level.player giveWeapon ("m1garand") – Fegyver meghatározása.
- level.player switchToWeapon ("m1garand") – Pálya elején a kézbe kapott fegyver.
Miután kész vagy, mentsd el pályanév.gsc néven a fájlt, és helyezd multiplayer esetében a maps/mp mappába, singleplayer esetében a maps mappába.
|
|
|
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezned!
|
|
|